FredrikJ Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Ønsker å kjøpe original AMG-optikk til '93- S124 (også kalt gen II?). Har ordnet sideskjørt, så trenger egentlig bare frontfanger og bakfanger - men forstår om det er ønskelig å selge samlet og tar da alt i så fall. Frontfanger er lik på alle karosserivarianter, men bakfanger er en egen type på stasjonsvogn. Dog er denne lik som på førstegenerasjons AMG optikk til stasjonsvogn, så om noen har en slik er jeg veldig interessert. Betaler godt. Send PM så tar vi det derifra. Quote
FredrikJ Posted January 27, 2016 Author Posted January 27, 2016 Prøver å bumpe denne igjen så noen ny ser den. Quote
FredrikJ Posted February 5, 2016 Author Posted February 5, 2016 Noen som har eller vet om noen som kan ha dette liggende - enten i Norge eller utlandet? Hadde vært greit å få det på bilen til våren, er snakk om en original AMG bil. Quote
Tor Anton Posted March 1, 2016 Posted March 1, 2016 ligger masse på ebay. eller så ligger det en gen3 fanger på finn nå Quote
FredrikJ Posted March 2, 2016 Author Posted March 2, 2016 På eBay ligger det fullt av kopifangere, bortsett fra en tysk fyr som selger en original, ødelagt (men litt tvilsomt reparert) frontfanger til blodpris. Han har prøvd å selge den i flere måneder nå og rikker ikke stort på prisen, han kommer til å sitte på den for alltid til den prisen - så den utgår. Har sett fangeren på Finn men også det er en kopifanger. Jeg har en original AMG-bil og vil derfor ha originale AMG-deler. Quote
Jørgen F.J Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Send selleren på ebay din pris å hør om han aksepterer det. Quote
FredrikJ Posted March 2, 2016 Author Posted March 2, 2016 Det har jeg gjort, han rikker som sagt ikke stort på prisen. Quote
Recommended Posts