nyskje Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 BAS/ESP kjem no stort sett på ved kvar køyretur. Verkar som lampen vert tent med ein gang eg tøtsjar bremsepedalen. Innimellom kan det gå litt lenger tid, men alle køyreturar er no med lysande BAS/ESP. Har skifte bremselysbrytaren (den i fotbrønnen framfor bremsepedalen), men problemet er det same. Feilkodane som ligg under ESP er C1201 A7/7s1 (frigjørelseskontakt BAS) og C1504-009 System er frakoblet. Styrevinkelsensor er ikke initialisert. Har eg rett i min mistanke om at C1201 A7/7s1 viser til ein kontakt/switch i bremsekraftforsterkaren, kontakt s1? Og at denne kontakten ikkje kan bytast, men eg må skifte heile bremseklumpen? Om der fins andre feilkjelder som er enkle å prøve ut, tek eg i mot tips til dette med takk Quote
tommern57 Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Litt usikker her, men BAS tilkoplinga sitter på bremseforsterkeren. Du ser den i motorrommet under bremseveskebeholderen. Syns det så ut som den sitter med en gummimuffe, men litt vanskelig å se i mørten. Quote
nyskje Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 Har sett den tilkoblinga du refererer til ja. Tilsynelatande skulle ein tru det var muleg å skifte den, men på dei foruma eg har funne problemet omtalt er løysinga å bytte bremsekraftforsterkaren. Er litt redd for å ta i for mykje på den kontakten i frykt for å ødelegge meir enn eg gjer godt. Quote
Tor Anton Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 på mor sin bil så bytta jeg den styreenheten som sitter foran bremsekraftforsterkeren. På en annen så bytta jeg bryter å sletta koden 3 ganger å da var det i orden. Quote
nyskje Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 på mor sin bil så bytta jeg den styreenheten som sitter foran bremsekraftforsterkeren. På en annen så bytta jeg bryter å sletta koden 3 ganger å da var det i orden. Var det kurant å bytte den brytaren? Finn ikkje brytaren laus. Vanskeleg å finne delenummer generelt syns eg. Quote
Tor Anton Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 det var bremselysbryteren jeg byttet Quote
nyskje Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 Styreenheten på bremsekraftforsterkaren då? Quote
nyskje Posted December 16, 2015 Author Posted December 16, 2015 Nokon som veit om den kontakten (BAS release switch?) er den som er ringa rundt på bildet? Håpar bildet ligg vedlagt Quote
tommern57 Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Blei litt usikker her. Ser du har en bremseservo jeg ikke har sett før. På begge mine er det doble servoer. Men hvis man finner det bilder i epc, så er det jo bare å se hva delen heter i delelista. Så hvis noen har epc oppe, så ordner nok det seg. Quote
nyskje Posted December 17, 2015 Author Posted December 17, 2015 Eg har ikkje tilgang på noko slikt, men har snakka med MB lokalt. Meiner at delen heiter posisjonssensor eller sensor BAS ESP. Han på delelageret kunne ikkje finne nokon laus den som heitte BAS release switch e.l. Kostar berre ein liten totusenlapp, men dårlig deal å bytte slike deler på måfå Quote
nyskje Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Blei litt usikker her. Ser du har en bremseservo jeg ikke har sett før. På begge mine er det doble servoer. Ser eg har ein annan type servo enn den som delepusheren sende bilde av. Viser bildet mitt at eg har dobbel servo? Om nokon har mulegheit til å sjekke kva som er korrekt for min bil blir eg veldig fornøgd VIN: WDB2102061B309601 Quote
tommern57 Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Ja det er den typen jeg mener. Ikke sikker på om "dobbel servo" er riktig uttrykk, det var ment som en billedlig beskrivelse Quote
Recommended Posts