Johans Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Som overskriften lyder, så er jeg på leting etter selve glassene til frontlyktene mine (plast). Har en 04-modell S211, Bi-Xenon med sving, men regner med at jeg kan bruke glass fra hvilken som helst lykt, bare de passen til min årsmodell og at de har Bi-Xenon. Noen som har handlet slike glass på nett og som kanskje har en nettadresse..?? Quote
Eirik Tømmerås Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Har du hørt på prisen for polering og lakkering med uv-bestandig klarlakk, eller er glassene knuste/sprukne elns? MB-karosseriverksted skulle ha kr 1000,- for den jobben for begge mine, men det ble det ikke noe av da jeg byttet begge lyktene Quote
Johans Posted December 14, 2015 Author Posted December 14, 2015 Glassene er så slitt at jeg velger å bytte enten glass eller komplette lykter. Er det noen som har erfaring med disse lyktene? http://www.ebay.de/itm/Bi-Xenon-Scheinwerfer-Set-Mercedes-W211-E-KL-Bj-02-06-D2S-H7-mit-Motor-2SO-/111391309651?#vi-ilComp Quote
Eirik Tømmerås Posted December 14, 2015 Posted December 14, 2015 Bytt luktene er mitt råd. Det er ikke bare glassene som slites, reflektorene/linsene slites også mye. Vet ikke om de ikke tåler strålingen av xenonpærene eller hva det er? Quote
Recommended Posts