Jan Erik Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Begge sitteputene er kalde,men i ryggen virker de. Er det merkelig? Kan det være strøm/bryter feil da? Bilen er ny for meg og setene ser nye ut uten slitasje eller merker-er ikke skinnseter. Har ikke sett så mye under setet,men kablen forsvinner opp så den er ikke løs. Det jeg lurer mest på er om det kan være kontaktproblem når det er varme i ryggen eller om de er ødelagt i sitteputene.Der er det forøvrig 2 stk i hver mens det er bare en i ryggen. Håper noen kan gi meg litt hjelp med dette da nye varmere koster ca 3500 kr. Quote
barelars Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Har samme problem på min 2011 s212. En fix på dette hadde vert bra! Quote
Toalmar Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 ingen ekspert her, men jeg ville vel anta at varmeelementene i sitteputene er ødelagt. Vet kke om de er ømfintelige for at noen kan ha satt kneet sitt nedi dem for å ta tak i noe fra baksetet. Quote
Recommended Posts