Jump to content

Recommended Posts

Posted

på førerdøra er det forferdelig tungt å låse og åpne med nøkkel (så vidt det går), og på passasjer sida er det lett å låse men tung å åpne.

nesten nettop kjøpt meg nøkkel på chassisnummere, så veldi kjekt å få brukt den. Tør nesten ikkje å låse bilen for den er helt fæl å åpne igjen.

noen ideer til forbedring, fiks?

Posted

jeg har vært borti dette en gang,men husker ikke helt hva jeg gjorde som fiksa det.

jeg tok ihvertfall bort proppene bak på døra å smurte mekanismen,men husker ikke om jeg i tillegg byttet servoen (sentrallåsen)

Posted

jeg har vært borti dette en gang,men husker ikke helt hva jeg gjorde som fiksa det.

jeg tok ihvertfall bort proppene bak på døra å smurte mekanismen,men husker ikke om jeg i tillegg byttet servoen (sentrallåsen)

åja, hvilke propper? kommer jeg lett til mekanismen uten å ta av dørtrekk?

Posted

sitter over låsen. Åpner du døra så ser du dette. Ut å prøv

var ute å kjikka litt fant ut at den proppen du presser ned når du skal låse, bak på høgre dør går veldi langt nedi.

og nå klarer jeg ikkje å vri nøkkelen rundt på førerdøra, men på den andre siden går det helt fint plutselig.

Posted

dagens tips er å kjøpe et billig fjernstyringssett på ebay. monterte det i sommer og har ikke måtte ta nøkkelen i døra en gang etter det. kanskje dumt når den blir tom for strøm men..

Posted

dagens tips er å kjøpe et billig fjernstyringssett på ebay. monterte det i sommer og har ikke måtte ta nøkkelen i døra en gang etter det. kanskje dumt når den blir tom for strøm men..

ja har sitt flere som har kjøpt fjernlås ja, har du en link eller noe? :)