bmh300tdt Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 på førerdøra er det forferdelig tungt å låse og åpne med nøkkel (så vidt det går), og på passasjer sida er det lett å låse men tung å åpne. nesten nettop kjøpt meg nøkkel på chassisnummere, så veldi kjekt å få brukt den. Tør nesten ikkje å låse bilen for den er helt fæl å åpne igjen. noen ideer til forbedring, fiks? Quote
Tor Anton Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 jeg har vært borti dette en gang,men husker ikke helt hva jeg gjorde som fiksa det. jeg tok ihvertfall bort proppene bak på døra å smurte mekanismen,men husker ikke om jeg i tillegg byttet servoen (sentrallåsen) Quote
bmh300tdt Posted December 8, 2015 Author Posted December 8, 2015 jeg har vært borti dette en gang,men husker ikke helt hva jeg gjorde som fiksa det. jeg tok ihvertfall bort proppene bak på døra å smurte mekanismen,men husker ikke om jeg i tillegg byttet servoen (sentrallåsen) åja, hvilke propper? kommer jeg lett til mekanismen uten å ta av dørtrekk? Quote
Tor Anton Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 sitter over låsen. Åpner du døra så ser du dette. Ut å prøv Quote
bmh300tdt Posted December 8, 2015 Author Posted December 8, 2015 sitter over låsen. Åpner du døra så ser du dette. Ut å prøv var ute å kjikka litt fant ut at den proppen du presser ned når du skal låse, bak på høgre dør går veldi langt nedi. og nå klarer jeg ikkje å vri nøkkelen rundt på førerdøra, men på den andre siden går det helt fint plutselig. Quote
Daniel NOR Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 dagens tips er å kjøpe et billig fjernstyringssett på ebay. monterte det i sommer og har ikke måtte ta nøkkelen i døra en gang etter det. kanskje dumt når den blir tom for strøm men.. Quote
bmh300tdt Posted December 9, 2015 Author Posted December 9, 2015 dagens tips er å kjøpe et billig fjernstyringssett på ebay. monterte det i sommer og har ikke måtte ta nøkkelen i døra en gang etter det. kanskje dumt når den blir tom for strøm men.. ja har sitt flere som har kjøpt fjernlås ja, har du en link eller noe? Quote
Tor Anton Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 det er jo ikke så mange komponentene så det er en enkel fiks det der. autoroyal selger å slike Quote
Daniel NOR Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 de har noen forskjellige typer. jeg har den med flippnøkkel som jeg har bygd inn den originale nøklen i. ser litt småjalla ut men funker greit. får de visst til under hundrelappen nå http://www.ebay.com/itm/Car-Remote-Control-Central-Lock-Locking-Kit-Keyless-Entry-System-New-L4-/201442855504?hash=item2ee6ee0a50:g:AOMAAOSw3ydVwIn-&vxp=mtr Quote
Recommended Posts