slippern Posted December 7, 2015 Posted December 7, 2015 Har ikke varme i passasjerspeilet på S211.. Søkte litt rundt dette temaet og en gjenganger var defekt speil, så byttet det i god tro om at da ble ting i orden, men ser ut til at det er like fritt for varme.. Speilet på førersiden så forsvinner dugg å vann kjapt, men ikke på venstre.. noen tips? Tenkte på brudd i ledninger, men har ikke auto-innfellbare speil der dette er typisk.. Quote
500AMM Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Jeg hadde denne feilen på S211'en og fikk samme råd om å bytte speilglass. Jeg bytta aldri speilglasset fordi det var så mye anna drit med den bilen, så den ble solgt med denne feilen. Men jeg hadde også feil på sentrallåsen på førerdøra og det viste seg at styreenheten som sitter i døra var defekt. Dette er visstnok en vanlig feil på 211, og speilet er også kobla inn på denne boksen. Det er en tilsvarende styreenhet på passasjerdøra foran, så det kan jo være den boksen som er gåen. -a- Quote
slippern Posted December 8, 2015 Author Posted December 8, 2015 Ville man ikke fått opp en feilkode på denne da? Tok diagnose i forbindelse med park-sensorene, og da stod det noe ala "mirror heater defect".. Quote
slippern Posted December 10, 2015 Author Posted December 10, 2015 ehehehe.. er varme i det, passasjerspeilet er bare ikke like effektivt som fører speilet.. Quote
Recommended Posts