Frank Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Hei. Noen som har peil på om det er en smal sak å ettermontere nakkestøtter på en C model Legger ved bilde
Frank Posted December 6, 2006 Author Posted December 6, 2006 heheh fa.. å je satt og glante før det gikk opp for meg hva du hadde gjort Olav. Din SNIK!!!!!
Frank Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 Det jeg lurer på er om de lager/lagde 2 forskjelliger seterygg typer, hvis den kun ble lagd en type, burde det vel være en smal sak og montere inn nakkputer. Skulle vel bare være å lage hull i stoffet, montere disse plastbrikkene og så selve nakkeputene. noen som har info?
Morgan Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Jeg har gjort det på min c-180 94 mod. Det du trenger er: ny hattehylle,nakkestøtter,bryter,ledningsnett,vakum aktuatorer og vakum slanger. Jeg kjøpte det komplett på huggeren for 1000,- Har el koblings skjema som jeg kan sende hvis det blir aktuelt. Brukte 3 timer på monteringen og det var ikke bare effektiv jobbing.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now