Jump to content

Recommended Posts

Posted

Til tross for 355hk 800NM i min GL450CDI Brabus D8, så synest eg den er for kjapp til å gire ned. Merkar på motoren at den har rikeleg med overskot til å kunne gått lenger ned i turtall utan å gire.

Spesielt på svingete veg med litt varierande fart vert det mykje opp- og nedgiring.

Så har eg prøvd å sette modus til "manuell". Med ein gang ein trykker på "M"-knappen, så girar den ned eitt hakk desverre.

Hadde trudd eg kunne tvinge den opp i høggir, men nei. For å gire opp må ein tydelegvis ha over 1750rpm, og dersom ein slepper den ned under 1250rpm, så girar den automatisk ned.

Altså om ein kjem over 1750, girar opp slik at turtall går ned, så skal ein ikkje senke farten mykje før ein er under 1250 og den girer ned sjølv igjen.

Eit eksempel: ein ligg i 80, men for å få inn 5.gir så må ein auke til ca 90km/t for å koma over grensa på 1750rpm, før ein kan legge inn 5.gir og så senke seg ned på 80.

Kjem ein til ein sving og må senke farten hadde eg forventa å kunne dra den forsiktig gjennom utan å gire ned, men då vert turtalet for lågt og ein er ned i 4.igjen.

Er dette noko andre med 7G tronic opplever?

Posted

Hei du.

skjønner det du seier om å gire for tilig.

eg har satt den i sport. og så lagrer også ditt kjøremønster. så den kan holde litt på ditt gir om du er litt hardare på gassen.

PS: merker at min 320 går billigare om er er litt hardare på gassen. men ikkje full gass alså.

Men til tider så tar eg i manuel.

då gearer den kun om du drar den til turtals sperra.