kakemann Posted November 30, 2015 Posted November 30, 2015 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en fungerende forgasser til min w123. Motorkode M115.954. Jeg har satt bilen vekk til en bekjent som er flink med bil, og jeg snakket med han på tlf i går og han mente jeg måtte kjøpe meg en ny forgasser. Så da velger jeg å stole på han. Er det noen som har en som fungerer eller vet hvor jeg kan få tak i en? Er vel en stromberg 175cd som står i min. Mener å ha lest at b.l.a Volvo brukte samme forgasser, passer de overens, eller er det forskjellig innfestning på manifoil osv? Mvh. Martin.
Olaf Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Hva er det som er så feil med forgasseren at den ikke kan repareres? Jeg skal ikke fornærme deg eller vennene dine, men personlig vil jeg aldri stole på en som ikke beskriver nøye et problem som betinger at noe må byttes. Hvis vedkommende gjør det i håp om å finne en forgasser som er ferdig justert, bare plukket av en motor som gikk bra, så gjør du deg sjøl en bjørnetjeneste hvis vedkommende ikke har detaljkunnskap om forgasseren din. Du har fått en haug med linker av meg for W123 som forteller i detalj om feilsøking, deriblant flere i forbindelse med forgasser. Er det problem med språket, så oversett det om nødvendig, og kast deg uti en feilsøkingsjobb! Det blir mye billigere, og vi skal hjelpe deg underveis! Med vennlig hilsen, Olaf
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now