Guest Johan Stub Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Er på jakt etter nye felger og lurer på hvilke butikker det er som har bredet utvalg, gode utstillinger og ok priser?Helt greit om de fører dekk også så jeg kan få alt på et sted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Hei Det er nok ikke mange butikker i Oslo som kan gi dg godepriser, men du må nok dra litt lengre ut. I gardemoen retningen har Sharif, sies jo at inger er billigere enn han. (men det er alltid kaos der nede,altfor mange folk = mye sløsing av tid) Eikermotorshop har en del felger og dekk, men jeg vet ikke hvordan prisen ligger ann. Jeg ville anbefale at du går på internett og velger felger, også ringer og sjekker pris. Råder Sharif, mn som sagt ikke gå ned og spør om ting da forsvinner mye tid MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Hei Det er nok ikke mange butikker i Oslo som kan gi dg godepriser' date=' men du må nok dra litt lengre ut. I gardemoen retningen har Sharif, sies jo at inger er billigere enn han. (men det er alltid kaos der nede,altfor mange folk = mye sløsing av tid)[/quote'] Det begynner å roe seg nå. Tok tre minutter i går å få forklart at jeg hadde fått for lange bolter, og nye ble bestilt. Rett etter påske, og fram til ca. nå er det 100% kaos der. Rett nord for oslo har du Skedsmovollen (en shell på hver side). Avkjøringen etter er til bla. Berger. Ta av der, og ta til venstre i rundkjøringa så kan du ikke misse Sharif. Han ser litt skurk ut, men er faktisk veldig hyggelig å prate med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Er på jakt etter nye felger og lurer på hvilke butikker det er som har bredet utvalg' date=' gode utstillinger og ok priser?Helt greit om de fører dekk også så jeg kan få alt på et sted.[/quote'] Av de stedene som ikke allerede er nevnt så kan jeg anbefale på det varmeste Bilprodukter!http://www.bilprodukter.no/html-sider/faste-sider/intro.html Godt utvalg, alt på lager , veldig hyggelige, gode priser! Ligger ved karihaugen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Godt utvalg' date=' alt på lager , veldig hyggelige, gode priser! Ligger ved karihaugen.[/quote'] Kjenner du dem? Jeg kjenner dem litt i forbindelse med jobben, fortsatt var pris på tilsvarende dekk og felg 2700,- dyrere der enn hos sharif. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Har bare hørt om disse og ikke vært innom selv, men har hørt at de skal ha greie priser på dekk og felg: Dekkmester'n Holmlia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Kjenner du dem? Jeg kjenner dem litt i forbindelse med jobben, fortsatt var pris på tilsvarende dekk og felg 2700,- dyrere der enn hos sharif. Nei, kjenner dem ikke personlig selv, men en kompis av meg som driver Vestlie Auto er bekjent av de. Han har jobbet der tidligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Har bare hørt om disse og ikke vært innom selv' date=' men har hørt at de skal ha greie priser på dekk og felg: Dekkmester'n Holmlia.[/quote'] Har brukt de også jeg i den tiden jeg kjørte Audi TT og Ford Cosworth Helt greie priser, flinke men dårlig utvalg. De bestiller felger etter ønske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Jeg kjenner Stian som jobber der meget godt. Vi (www.gummigutta.no) har også bra avtale med dem. Finner du noe du liker, Johan, så send meg en mail så skal jeg lage noen tilbud til deg med de forskjellige dekkene vi fører. Har også bra avtale med www.felgimport.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Har bare hørt om disse og ikke vært innom selv' date=' men har hørt at de skal ha greie priser på dekk og felg: Dekkmester'n Holmlia.[/quote'] ...også en kunde jeg har hatt litt kontakt med. Var ikke så gærne priser der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500SL Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Har en ting jeg IKKE vil annbefale etter idag, og det er Johs Bjerke. Snakker med en hyggelig dame i skranken og forteller at jeg skal ha hjul til en SL. Hun begynner å se i katalogene, men da lener kolegaen hennes seg over og sier at "det kan hun bare glemme". Det er så vanskelig innpress osv, at det er kun felger over 5000 kr / stk. som passer. Han spør meg ikke om jeg ønsker det, men annbefaler meg å reise til Tyskland å kjøpe der. Jeg prøver å hinte om at jeg har fått tilbud andre steder, det tror han nesten ikke på. Når jeg da nevner Sharif og ASA, blir han helt krakilsk og sier at hvis jeg skal ha koreanske felger på en SL, kan jeg likegodt bytte den inn i en LADA. Da får jeg nok, og reiser derfra. At slike mennesker kan stå i en skranke, er for meg helt utrolig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Når jeg da nevner Sharif og ASA' date=' blir han helt krakilsk og sier at hvis jeg skal ha koreanske felger på en SL, kan jeg likegodt bytte den inn i en LADA. Da for jeg nok, og reiser derfra. At slike mennesker kan stå i en skranke, er for meg helt utrolig![/quote'] Ganske utrolig. Forhandlere som ikke har bedre ting å ta seg til enn å snakke dritt om konkurrenter er det bare å holde seg unna. Dekk/felg-bransjen har to syn på sharif : -De som selger ting til han er kjempefornøyd. Han bare ringer, og bestiller en dullion av det han skal ha, og ferdig med det, i motsetning til mindre forhandlere som bruker masse tid på å finne ut at de skal ha ett sett hjul. -Så er det selvsagt de som er direkte konkurrenter, slike som de du var hos nå... Det er vel heller ikke første gangen at de der ikke akkurat får skryt for glimrende kundeservice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Er på jakt etter nye felger og lurer på hvilke butikker det er som har bredet utvalg' date=' gode utstillinger og ok priser?Helt greit om de fører dekk også så jeg kan få alt på et sted.[/quote']Prøvd Felleskjøpet? Ser at de støtter lilleputtene i nabolaget ditt - kanskje du til og med får deg en caps om du forteller at du kommer fra Bærum?http://www.fk.no/article/articleview/3907/1/42/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Prøvd Felleskjøpet? Omforlades - fører de felger i det helt nye metallet aluminium også nå da? Ser at de støtter lilleputtene i nabolaget ditt Hæææ??Har noen latt døren stå åpen igjen nå? kanskje du til og med får deg en caps om du forteller at du kommer fra Bærum?Er det de uformlige dingsene i stygge farger til å ha på hodet? Noen som vet hvordan det går med Rosenborg foresten - må jo se meg etter en ny klubb nå da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Noen som vet hvordan det går med Rosenborg foresten - må jo se meg etter en ny klubb nå da...RBK er vel omtrent der de bruker å være på tabellen på denne tiden av sesongen' date=' kanskje litt over til og med. Ellers, beklager å ødelegge felg&dekktråden din, har ikke helt klart å ta meg inn etter at jeg fant den der supre sponsoravtalen til Stabek... [img']http://images.bravenet.com/common/images/smilies/rotfl.gif[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 RBK er vel omtrent der de bruker å være på tabellen på denne tiden av sesongenHvilket lag ligge på topp da? Gidder ikke heie på et lag som ikke ligger på toppen. Ellers' date=' beklager å ødelegge felg&dekktråden din, har ikke helt klart å ta meg inn etter at jeg fant den der supre sponsoravtalen til Stabek... [img']http://images.bravenet.com/common/images/smilies/rotfl.gif[/img]Nei, det ante meg. Det er jo en kjent sak at skadefryd er den eneste sanne fryd. Faan - nå må jeg bytte lag også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Har kikket litt mer på sidene til Felleskjøpet og har kommet over den utrolige JD9680 WTS treskern som man kan få med helt opp til 336 hk og 11000 liters korntank og bedde på 7,60!Ser til min store skrekk at denne har enda lavere stubbhøyde - selv ved høyere hastighet. Hmm, det lover ikke godt. En enkel gutt fra Bærum i cab mot en bonde med denne høres skummelt ut for en som heter Stub.Høres ut som om jeg ikke kan kjøre fra ham i bakkene heller for han kan jo treske helt opptil 22% uten å gi avkall på effektivitetenPasser meg bedre at den har stor åpning på innmatningshuset og direkte innmating sågar. Må jo koste mange penger for en slik doning. Noen som vet hvor mange rundstykker man kan lage av 11000 liter korn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 jeg måtte til synvende og sist handle hos bilprodukter. de jeg bestilte var kota magic i 245/45 18 m/falken.De gir en skikkelig komfort, men er IKKE fornøyd. de ser jo så pene ut på bildet, og det gjør dem jo egentlig i virkeligheten også, og jeg syntes ikke de kledde bilen helt. mulig det ser for lite ut, men men.nå settet jeg disse 18" på vinterhjula, og kjøper nye 19 eller 20 neste år.men jeg er godt fornøyd med bilprodukter, og de anbefales.jeg fikk de for 13000 med dekk, og en felg koster nesten 3000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 jeg måtte til synvende og sist handle hos bilprodukter. de jeg bestilte var kota magic i 245/45 18 m/falken.De gir en skikkelig komfort' date=' men er IKKE fornøyd. de ser jo så pene ut på bildet, og det gjør dem jo egentlig i virkeligheten også, og jeg syntes ikke de kledde bilen helt. mulig det ser for lite ut, men men.nå settet jeg disse 18" på vinterhjula, og kjøper nye 19 eller 20 neste år.men jeg er godt fornøyd med bilprodukter, og de anbefales.jeg fikk de for 13000 med dekk, og en felg koster nesten 3000.[/quote'] hvilke felger var dette da ? 3000 er jo ikke gale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Har en ting jeg IKKE vil annbefale etter idag' date=' og det er Johs Bjerke. Snakker med en hyggelig dame i skranken og forteller at jeg skal ha hjul til en SL. Hun begynner å se i katalogene, men da lener kolegaen hennes seg over og sier at "det kan hun bare glemme". Det er så vanskelig innpress osv, at det er kun felger over 5000 kr / stk. som passer. Han spør meg ikke om jeg ønsker det, men annbefaler meg å reise til Tyskland å kjøpe der. Jeg prøver å hinte om at jeg har fått tilbud andre steder, det tror han nesten ikke på. Når jeg da nevner Sharif og ASA, blir han helt krakilsk og sier at hvis jeg skal ha koreanske felger på en SL, kan jeg likegodt bytte den inn i en LADA. Da får jeg nok, og reiser derfra. At slike mennesker kan stå i en skranke, er for meg helt utrolig![/quote'] Du er ikke den eneste som har fått den drittbutikken i tvangstrupen: Les mer her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Er det mulig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 jeg måtte til synvende og sist handle hos bilprodukter. de jeg bestilte var kota magic i 245/45 18 m/falken.De gir en skikkelig komfort' date=' men er IKKE fornøyd. de ser jo så pene ut på bildet, og det gjør dem jo egentlig i virkeligheten også, og jeg syntes ikke de kledde bilen helt. mulig det ser for lite ut, men men.nå settet jeg disse 18" på vinterhjula, og kjøper nye 19 eller 20 neste år.men jeg er godt fornøyd med bilprodukter, og de anbefales.jeg fikk de for 13000 med dekk, og en felg koster nesten 3000.[/quote'] hvilke felger var dette da ? 3000 er jo ikke gale nå har jeg vendt meg mer til felgene, men det var bare så i førsten. felga er ikke stygge, men de virket kanskje litt småe, og smale, men det er de ikke.felga ser slike ut: felga er jo ganske så pene, og 3000 felgen med dekk er jo over hode ikke dyrt, og i dimmensjonen 9X18 m/245/45 18.hvis jeg ikke setter 18 tommera på vinterhjul, så setter jeg på 275 bak MEN den prisen jeg har fått er med RABATTER! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 RBK er vel omtrent der de bruker å være på tabellen på denne tiden av sesongenHvilket lag ligge på topp da? Gidder ikke heie på et lag som ikke ligger på toppen. Det er Start det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Det er Start det Hææ - starte hva da? Motoren?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts