Jump to content

ukjent størrelse

fikk du noe pent til jul??  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Avantgarde
Posted

hei

har en nabo som kjører en 96-97 mod e-klasse stasjonsvogn. det jeg lurer på er hvor stor den eventuelt kan være. det står ingenting om intet merke bakpå som sier hvor stor den er. jeg lurer også på hvorfor det avogtil aldri står noe tall eller noe so helst bakpå mbene. :?: :?: :?: :?:

Posted

Man kan bestille sin nye MB uten modellbetegnelse på baklokket (kode 260), og uten designlinjebetegnelse på sidene(kode 265). Mange kunder velger dette for å ikke vise for all verden hvor stor (eller liten) bil de har. En pekepinn kan du få ved å titte på eksosanlegget. De firesylindrede motorene har oftest enkelt enderør, mens 6 og 8 sylindrede har dobbelt.

Posted

Hei, det er som Olav sier mange som velger å ha bilen uten merker, såkalt clean look.

(min har det)

Men en ting Olav, det med antallet eksosrør stemmer ikke lenger.

Feks har E 220 CDI to utblås, mens en E 240 bare har 1!

Her er det mer indre motstand og antallet katalysatorer som avgjør antallet enderør.

Faktisk er det skille mellom to ulike modeller av samme type.

Guest Lars Erik
Posted

Noter deg registreringsnummeret, så ringer du Statens vegvesen eller meg - så skal du få vite hva slags bil det er!

Guest Thomas Kaarud
Posted

Simen, hvis ikke jeg husker feil så har vel også en tom 99 C200 to rør selv om det er en 4'er?

Posted
Simen' date=' hvis ikke jeg husker feil så har vel også en tom 99 C200 to rør selv om det er en 4'er?[/quote']

Kan stemme det, antallet utblås er blant annet bestemt av antallet katalysatorer...

Indre motstand har vel noe å si vil jeg tro.

Posted
Det er ikke greit å skjønne seg på alt. Lurer på hvilken maskin som sitter i denne 84998.jpg

Den kjerra der så jeg i Oslo. Holdt på å dø av latter... :D

Det jeg finner mest morro er at den kun nyttegjør seg av en eller to utblås, de andre kommer det ikke noe eksos ut av! .....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...