Mr. Nygård Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Denne får jo mye skryt Noen som har prøvd? http://www.klikk.no/motor/bil/biltester/article1634519.ece Quote
Guest alexanderst Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Ikke helt min type bil dette.. Liker fronten, men resten forstår jeg meg ikke helt på... Quote
Davor Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Har kjørt en GLC220,meget bra bil,siden jeg hadde GLK tidligere i mitt eie så er GLC litt romsligere inne,mye bedre støy isolert og krenger veldig lite i svinger. Quote
Toalmar Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Må si at jeg helt klart kunne tenkt meg en sånn en ja. Quote
Megaoctane Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Så en live for en uke siden. Av SUV'ene er det bare GLS som ser grom ut. Quote
KennethJ Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Jeg liker fronten på den gamle GLK bedre.. En skamsenket GLK med riktig bensinmotor kunne vært en morsom doning.. Quote
Guest alexanderst Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Jeg liker fronten på den gamle GLK bedre.. En skamsenket GLK med riktig bensinmotor kunne vært en morsom doning.. Hvilket formål har de om kjøper seg SUV for så å senke de? Aldri forstått meg på det. Quote
Eirik Tømmerås Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Det er vel det motsatte av senking som er det mest vanlige når det gjelder SUV, altså heving og svære hjul som ikke akkurat er lavprofil. Quote
Sven Håkon Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Jeg liker fronten på den gamle GLK bedre.. En skamsenket GLK med riktig bensinmotor kunne vært en morsom doning.. Hvilket formål har de om kjøper seg SUV for så å senke de? Aldri forstått meg på det. De har vel samme formål som 90% av SUV-eierne, altså å kjøre på asfaltert vei. Quote
Guest alexanderst Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Senket SUV ser bare teit ut, sorry for sayin' Quote
Hans Kåre Isdal Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 leste om dei i ein brosjyre hos papen. han har ein glk 2014 mod. meget gode på papiret, har ikkje prøvd sjølv. er jo fare for at ein blir så bortsjemt at det ikkje er tenkelig å ta taksi i etter tid som er ein ford, eller ha leigebil om det luft fjører på bilen. hehe Quote
KennethJ Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Jeg liker fronten på den gamle GLK bedre.. En skamsenket GLK med riktig bensinmotor kunne vært en morsom doning.. Hvilket formål har de om kjøper seg SUV for så å senke de? Aldri forstått meg på det. Nå er ikke dette noen offroader uansett akkurat, og i Norge er det på vei man kjører.. GLK har kule former, og en seriøs senking av den kunne gjort den veldig stilig. Quote
Mr. Nygård Posted December 3, 2015 Author Posted December 3, 2015 Vår interesse for denne type bil var blant annet bakkeklaringen, selv om den størsteparten av tiden kjører på asfaltveger. Vi får se hva fruen sier. Quote
hlieberg Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Vår interesse for denne type bil var blant annet bakkeklaringen, selv om den størsteparten av tiden kjører på asfaltveger. Vi får se hva fruen sier. Går jo for å være av de beste i klassen iflg tester, vil neppe tro man blir misfornøyd.. Quote
Mr. Nygård Posted December 18, 2015 Author Posted December 18, 2015 Fruen ville ha blå, så da ble det blå Quote
ClasT Posted December 18, 2015 Posted December 18, 2015 Fruen ville ha blå, så da ble det blå Nice! Gratulerer! Cavansite blå..blir nok flott. Farge på interiøret ? Quote
Megaoctane Posted December 21, 2015 Posted December 21, 2015 Gratulerer. Du får lage en tråd med utstyr bestilt etc:) Quote
Recommended Posts