ugelvika Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Heihå! Tenkte jeg skulle være lur, og kjøpte meg en gammel vito til en billig penge. det er en 113 fra 1997, 2l bensin og automatgir. Problemet nå er at girkassen går i nødmodus. Dette har kommet etter litt bruk av startkabler i det siste, så jeg tenker i grunn at det er styreenheten som har fått det. Men hvor sitter den? Er det noen sikringer eller releer som også bør sjekkes først? Noen som har noe erfaring med dette? Er det mulig å ta diagnose på noe sånnt? Har ikke sett noen diagnosekontakt enda, men kan jo finnes likevell Håper på noen gode råd her, da det er litt drygt å kjøre rundt i 3. Gir Edit: hører det er et rele som klikker når lampen i dashen tennes/slukkes når nøkkelen vris om, ivertfall. Quote
ugelvika Posted December 4, 2015 Author Posted December 4, 2015 Da var det i orden! Takk for god hjelp Var hovedkontakten på girkassa som var full av vann og irr.. check the basics! Quote
Tor Anton Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 bra den er i orden. ellers så er vel styreenheten inne i kassa, å jeg vet om noen slike som har tatt kvelden. Quote
Recommended Posts