E_S Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Kan kromlistene langs sidene (øverst på plastikken) tas av og settes på igjen, fortrinnsvis uten å ødelegge en haug dyre klips? En "smarting" en gang har funnet på å lakkere disse på min bil, det flasser og jeg tenkte å bruke malingsfjerner for å få vekk resten, og da må de naturlig nok tas av.. Quote
S-MO Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Ja, dei kan takast av. Du ser med ein gong du teke av Sacco-plata, så er det nokon avlange klips rett under øverste kanten, desse skal då vridast 90 grader, då vil dei ikkje lenger låse kromlista. Litt plunder å montere igjen og få alle til å låse, men en forholdsvis grei jobb. Quote
E_S Posted November 25, 2015 Author Posted November 25, 2015 Takker! Da får jeg se på det en dag, for det ser skikkelig ille ut med halvflasset lakk på disse.. Quote
S-MO Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Takker! Da får jeg se på det en dag, for det ser skikkelig ille ut med halvflasset lakk på disse.. Demontere alle kromlistene på min og polerte dei med autosol på min når eg lakka sacoplatene, og kan ikkje huske at eg ødela noken klips der, i motsetning til dei som helde Sacco-platene.. Quote
500AMM Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Kan kromlistene langs sidene (øverst på plastikken) tas av og settes på igjen, fortrinnsvis uten å ødelegge en haug dyre klips? En "smarting" en gang har funnet på å lakkere disse på min bil, det flasser og jeg tenkte å bruke malingsfjerner for å få vekk resten, og da må de naturlig nok tas av.. Du finner det meste i denne HOW-TO'en; http://www.500eboard.com/forums/showthread.php?t=873 -a- Quote
Recommended Posts