mikkelrev69 Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Ved skifte av 4-pins temp.sensor for kjølevann på M103 (den bakerst på toppen), skal man bruke noen form for locktite på gjengene ved montering? Quote
Tor Anton Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 det skal bare være en kobberring der. Denne kan du mest sannsynlig bruke opp igjen. Men pass på å sette kontakta riktig, den kan du sette mange veier etter det jeg husker. Quote
lowman Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 tror nok den kontakten bare kan settes "2" veier..men det er det samme hvilken vei du setter kontakten. Quote
Tor Anton Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Ok. på den 2literen her kunne jeg sette den på 4 måter. Mener det kun var 3 pinner i kontakta, 4 på føleren. Quote
mikkelrev69 Posted December 9, 2015 Author Posted December 9, 2015 Ok. Kan kontakten bare "dras" av eller har den noen slags låsemekanisme? Ser ut som en metallring som er rundt nederst på hetta.. Det virker også veldig trangt rundt føleren.. Kommer man til med pipe? Quote
Tor Anton Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 jeg har bare dratt de av. bruker fastnøkkel eller pipe. Quote
alelys Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 bare å dra den av, men ikke etter ledningen jeg brukte et flattskrujærn til å dytte med mens jeg vriglet og dro. min 4-polte kunne også settes 4 forskjellige veier, vet ikke om jeg satte den rett min bilen bli ivertfall frisk igjen så.. viste ikke at m103 hadde denne sensoren. Quote
Recommended Posts