larsianer Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 har jeg denne sensoren på min w211?? hvor er den,hvis jeg har den?? en kompis mente jeg hadde feil på den, men jeg kan ikke skjønner hvor den sensoren er legger ved et bilde av den http://mbworld.org/forums/e-class-w211/606974-where-air-temperature-sensor-w211-220cdi-facelift.html Quote
Eirik Tømmerås Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Ja har byttet den på min, men hvor var det den stod..... Står på luftslangen mellom intercooler og innsuget, mener jeg, er så lenge siden jeg byttet denne... Hvis denne blir våt av olje så får du feil på den, og det er første tegnet på en turbo som holder på å gi seg... Quote
larsianer Posted November 23, 2015 Author Posted November 23, 2015 kommer man lett til den,eller må æ skru av en masse deler??,regner med den står på slangen under manifoilen? Quote
mbgal! :O Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Trenger ikke verktøy I det hele tatt, storslange venstre side. Ser ledninger til den sensoren vis du ser litt ☺ Quote
Recommended Posts