Jump to content

Recommended Posts

Posted

86_33223243_xl.jpg

Jeg har stående en bil som ikke blir brukt. Kjøpte den av Charlie for 2 1/2 år siden, og har prøvd etter beste evne å holde den ved like. Har dessverre fått litt rust i hjulbuene og på et par dører, men ikke så ille at det er hull. Jeg oppholder meg for tiden i utlandet, men bilen står på Romerike. Er det noen som trenger en god bruksbil er det bare å ta kontakt.God bil i teknisk god stand. Går rimelig, hadde snittforbruk på 0,5 på jobbkjøring 5 mil hver vei.

Har ikke ferske bilder av den, men her er annonsen fra jeg kjøpte den av Charlie.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41012950

Den har nå gått ca 230.000. Jeg har hivd ut radioen og telefonen og satt inn en ny Alpine stereo med bluetooth handsfree og DAB.

Dekkene går fint en sesong til, og den ble EU-godkjent i Mars, samtidig med en liten service og oljeskift. Er knapt nok kjørt etter påske.

Det er heftelser på bilen, et lån som pr i dag står på ca 28.000. Om du casher ut det er bilen din.

Ta kontakt på melding her eller telefon 975 31888 om du er interessert.