Jump to content

Recommended Posts

Posted

Å fytti grisen! :shock: :shock: Tanken var å gjemme bort taksameter ledningene i hanskerommet( vært tidliger drosje bil).

Ikke frister det å kutte kontaktene heller, Da det er strøm i det jævla ledningene fortsatt! :P

Posted

Fy f.. Jeg kjenner jeg savner den gamle Granada´n, hvor jeg byttet v.app.register på max en time totalt, med røykepauser. Akkurat røyken savner jeg ikke i det hele tatt.

Kunne ønske jeg kunne sakt det samme. Jeg la røyken på hylla i 08, og har gått røykesugen hver eneste dag siden  :( Begynn aldri å røyk!

Forøvrig utrolig og unødvendig tungvindt måte det registeret var plassert!  :shock:

Posted

Fy f.. Jeg kjenner jeg savner den gamle Granada´n, hvor jeg byttet v.app.register på max en time totalt, med røykepauser. Akkurat røyken savner jeg ikke i det hele tatt.

Kunne ønske jeg kunne sakt det samme. Jeg la røyken på hylla i 08, og har gått røykesugen hver eneste dag siden  :( Begynn aldri å røyk!

Forøvrig utrolig og unødvendig tungvindt måte det registeret var plassert!  :shock:

Jeg brukte nikotintyggis i omtrent et år etter jeg sluttet i 2003. Det smakte vel nok litt som å tygge tobakk til å begynne med, men det ga seg fort. Ingen problem å tygge nikotintyggis hvis lengselen er stor etter nikotin, om du har råd til det, staten vil vi skal slutte å røyke, men mva på hjelpemidler for å få det til er det. Jeg røkte 5 pakker rulletobakk i uka.......

Registeret på gamle Granada mk2 var forøvrig festet med 2 skruer og så bare dra det ut inni bilen.

Posted

tipper at en klare å ta ut hanskerommet på en time vist en vet hvor hver skrue er og en vet hvordan en demonterer alt.

brukte en drøy arb. dag på å ta ut varme registret og montere det igjen, sist jeg gjorde det. meeen samtig så skal det sies at jeg har ikke orket å skiftet det elektriske varme elemente på min egen bil, da det ikke er akkurat en jobb som jeg ser fram til å gjøre