mbgal! :O Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Hvordan demonterer man hanskerommet på en w211 ? Har skrudd alle skruer jeg har funnet. Men sitter fortsatt I 😯 Quote
Gujoni Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 Ifølge Haynesmanualen min må øvre del av dashbordet ut før hanskerommet kan tas ut, merkelig nok. Quote
mbgal! :O Posted November 20, 2015 Author Posted November 20, 2015 Takk for svar, da settes alt på plass igjen 😜 Quote
Eirik Tømmerås Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Fy f.. Jeg kjenner jeg savner den gamle Granada´n, hvor jeg byttet v.app.register på max en time totalt, med røykepauser. Akkurat røyken savner jeg ikke i det hele tatt. Quote
Toalmar Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Hvorfor må du demontere hanskerommet? Quote
mbgal! :O Posted November 21, 2015 Author Posted November 21, 2015 Å fytti grisen! :shock: Tanken var å gjemme bort taksameter ledningene i hanskerommet( vært tidliger drosje bil). Ikke frister det å kutte kontaktene heller, Da det er strøm i det jævla ledningene fortsatt! Quote
tommern57 Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Nå må dere slutte her. Han tok jo hanskerommet ut på 2 minutter og 25 sekunder på filmen. Quote
Eirik Tømmerås Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Nå må dere slutte her. Han tok jo hanskerommet ut på 2 minutter og 25 sekunder på filmen. Skål, og god helg Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Fy f.. Jeg kjenner jeg savner den gamle Granada´n, hvor jeg byttet v.app.register på max en time totalt, med røykepauser. Akkurat røyken savner jeg ikke i det hele tatt. Kunne ønske jeg kunne sakt det samme. Jeg la røyken på hylla i 08, og har gått røykesugen hver eneste dag siden Begynn aldri å røyk! Forøvrig utrolig og unødvendig tungvindt måte det registeret var plassert! Quote
Eirik Tømmerås Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Fy f.. Jeg kjenner jeg savner den gamle Granada´n, hvor jeg byttet v.app.register på max en time totalt, med røykepauser. Akkurat røyken savner jeg ikke i det hele tatt. Kunne ønske jeg kunne sakt det samme. Jeg la røyken på hylla i 08, og har gått røykesugen hver eneste dag siden Begynn aldri å røyk! Forøvrig utrolig og unødvendig tungvindt måte det registeret var plassert! Jeg brukte nikotintyggis i omtrent et år etter jeg sluttet i 2003. Det smakte vel nok litt som å tygge tobakk til å begynne med, men det ga seg fort. Ingen problem å tygge nikotintyggis hvis lengselen er stor etter nikotin, om du har råd til det, staten vil vi skal slutte å røyke, men mva på hjelpemidler for å få det til er det. Jeg røkte 5 pakker rulletobakk i uka....... Registeret på gamle Granada mk2 var forøvrig festet med 2 skruer og så bare dra det ut inni bilen. Quote
carlsson w211 Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 tipper at en klare å ta ut hanskerommet på en time vist en vet hvor hver skrue er og en vet hvordan en demonterer alt. brukte en drøy arb. dag på å ta ut varme registret og montere det igjen, sist jeg gjorde det. meeen samtig så skal det sies at jeg har ikke orket å skiftet det elektriske varme elemente på min egen bil, da det ikke er akkurat en jobb som jeg ser fram til å gjøre Quote
Recommended Posts