_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 Er en stund siden jeg så den langs veien, men i dag fikk jeg endelig knipset et bilde Quote
Deltaone Posted November 18, 2015 Posted November 18, 2015 Vet ikke helt hva som er verst..... skiltet eller reimhjulet ?! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 19, 2015 Author Posted November 19, 2015 At skiltet heller litt mot grøfta? Er det så ille da? Ser stadig vekk slike skilt. Bildet er tatt i Norge Quote
Thunderdahl Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Har sett reimhjulet, hvis det er fra E6 avkjøring Vestby. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 19, 2015 Author Posted November 19, 2015 Stemmer veldig bra Apropos skrev stolpe, så ser det bare sånn ut. Jeg kom fra Oslo og tok av den andre veien i dag, å da måtte jeg sjekke om det skiltet sto så skjevt, men det gjorde det ikke. Ser nok bare slik ut fra den vinkelen bildet er tatt. Quote
Recommended Posts