Eirik Tømmerås Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 Hvordan ser dette festet ut? Jeg har bare et stykke jekkestropp som var der da bilen ble kjøpt, det funker og bilen ble eu-godkjent sist gang med denne rare "optionen". Jeg vil nå ha det på stell. Edit: Kanskje noen har delenummeret, jeg har lett i EPC, men er ikke sikker på under hvilken katogeri jeg finner dette. Quote
Tor Anton Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 helt likt det på 124++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Plata sitter i to skruer bak å en foran, "klemma" for batteriet sitter på den foran. Hender skruen ryker. Jeg satte en skrue i plata en gang å brukte to selvborrende på plata i framkant så batteriet ikke vibererte. Quote
Eirik Tømmerås Posted November 17, 2015 Author Posted November 17, 2015 Åååå, som jeg angrer på at jeg solgte S124´n til vrakpant, er jo masse deler jeg kunne brukt fra den........... og så kunne jeg jo lurt i 190´n en 2,3 motor Quote
Tor Anton Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 ja det meste går omhverandre så det var dumt Quote
modzona Posted November 18, 2015 Posted November 18, 2015 Har liggende hvis du trenger noe fra batterifestet. Quote
Recommended Posts