Jump to content

MB-verksteder Oslo/Follo

Guest førstereis

Recommended Posts

Guest førstereis

Regner med at dere er fulle av kunnskap om dette : Er nybakt eier av `85mod 260E, som jeg skal bestille service på, samt en service på aut.kassa. Er det noen som kan anbefale et seriøst og bra verksted til denne jobben? Bor i Oppegård, så det bør være i nærheten av Oslo/Follo.

Er meget takknemmelig for evt hjelp.

-førstereis-

Guest CLK 230

Du kan jo benytte vår samarbeidspartner

Bertel O.Steen AutoStern A/S

10% på verksted, og opptil -25% på reserve deler m/unntak av aggregater. Det gis også gunstige betingelser på deler og tilbehør samt dekk på forespørsel

For automat:

Berg´s Automatservice AS

10% rabatt på gjeldende satser.

Fyrstikkalléen 21 L, 0661 Oslo.

Telefon: 22 19 55 10 Telefax: 22 19 55 11

rabatter forutsettes at du er medlem av klubben og har betalt kontigent da :D

Guest førstereis

Takker for svaret. Er innmeldt i klubben (pr.brev), men har ikke mottatt noen giro (men regninger finner alltid veien..).

Guest Tin Nguyen

Hvis du ikke er avhengig av å bruke merkeverksteder vil jeg anbefale at du prøver et av de mange gode uavhengige MB verkstedene i Oslo-området. Jeg har i likhet med flere i klubben meget god erfaring med Løren Auto Service. Godt utført arbeid med god kundeservice til lavere pris. Søk litt på forumet, så dukker det opp flere alternativer.

Guest Magnus

Prøv Auto Mek i St Halvards gate i Oslo. Veldig bra verksted med høy kompetanse på MB. Veldig bra kundeservice og lave priser.

Guest amorino

På en bil uten garanti og med alder/km lettere på hell, hadde jeg stort sett gitt blaffen i merkeverksted! BO Steen Autostern er dyrt, men visst er de flinke (skjønt de var et av verkstedene som mistet EU-godkjenningen en periode?!). På den annen side - hva skal du med dyre deler på en gammel bil (med mindre det er en perle?). Prøv et av de øvrige tipsene her... Selv har jeg grei erfaring med et lite verksted bak Drøbak City - uten at jeg husker hva det heter! Kan bil der forsto jeg!

Guest Espen
BO Steen Autostern er dyrt' date=' men visst er de flinke (skjønt de var et av verkstedene som mistet EU-godkjenningen en periode?!)[/quote']

Follo Bil også....2 år siden eller no' sånt.

Guest Espen

En du bør ringe for å få tilbud hos er Midtsjø Autorep i Ski. Han gjør det som skal gjøres og er billig. Ta deg en tlf dit og hør, men ikke bli skremt av han!!! Dette er et godt gammeldags verksted hvor sneipen er i kjeften og tonen til tider kan oppfattes som brå. Men vil du få gjort mest mulig for minst mulig penger bør du ringe ham. Han gjør en grei jobb og har skrudd på endel MB'er. Ellers var jeg og tittet på en bil hos Brunstad Motor på Sandaker. Der var det en masse drosjer innom til "behandling". Noen som har erfaring med disse? Har på følelsen at det ikke er det dyreste stedet, men de virker greie nok.

Guest Tin Nguyen

Jeg var og så på en A-klasse for noen uker siden, og eieren, som hadde ganske god peiling på bil generelt brukte AutoMek og var ganske fornøyd.

Vår nyinnkjøpte A140 har nettopp vært innom Follo Bil for garanti-utskiftning av en førerdør (en liten rustflekk). Meget godt arbeid utført og god kundeservice.

Mercedes-Jensen i Drammen er også et velrenomert uavh MB verksted.

Vi er egentlig heldig som kan velge og vrake her på østlandet :)

Guest gisto

hallo.

har brukt auto mek. noen ganger. godt fornøyd.

Men ak auto på storo, og spør etter kjetil. han har meget god peiling på mercedes.

Guest Magnus
har brukt auto mek. noen ganger. godt fornøyd.

Har brukt Auto Mek (eller nærmere bestemt Roy Olsen) i rundt ti år. Jeg er MEGET fornøyd. :D

Guest Anders K

Har også brukt AutoMek i et par år. Her er de meget dyktige, og de gjør en glimrende jobb til en god pris. Meget god kundebehandling i tillegg, gjør at jeg varmt kan anbefale stedet!