Toalmar Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Hvis du går inn i første innlegg av posten din kan du endre teksten så du får riktig stedsnavn. Mulig overskriften er for lang. så du må muligens endre hele toppteksten. Quote
Inge k Posted November 7, 2015 Author Posted November 7, 2015 Det lar seg ikke gjøre,jeg har ikke tilgang får jeg beskjed om. Quote
Toalmar Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Det lar seg ikke gjøre,jeg har ikke tilgang får jeg beskjed om. Quote
Olaf Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Jobbebil og finbil! Velkommen, Inge. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Hans Kåre Isdal Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 hadde jobben hatt ein slig sprinter til arbeids bil så hadde dei spart penger i alle fall. har ford...og den er 3 år...og her ryker deler ganske ofte. clutch på ca 60 000 km og oppheng. styring.-- velkommen inn i den bilgale verden mbentusiast klubb!. Quote
Inge k Posted November 7, 2015 Author Posted November 7, 2015 Dette er den andre sprinteren,den første kjørte feilfritt i 6 år,denne har akkurat passert 100"km,kun pusset litt på klossene som hang litt i caliper Quote
Recommended Posts