Khan1 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Vurderer å selge min W140 og lurte på om det var noen her som var interessert da jeg føler bilen bør tas vare på. Jeg har etter ny jobb og nystiftet familie ikke nok tid til å passe på denne og vurderer derfor salg. 1991 MB 300SE, sølv med svart skinn. Meget pen inn og utvendig. Det meste av utstyr som fantes bl.a. softclose, varmeseter bak, el.gardin, gardiner i bakdører, ASR, airbag, takluke, el.seter. Mye påkostet med S600 grill, ratt og girkule. Mye kromdetaljer. Orginale restaurerte 19" AMG monoblock (som koster en liten formue i seg selv). Rullet 240000km. Ikke vinterkjørt i mitt eie, altså siste 8 år. Tight og fin å kjøre. Kun litt småroser på innerkant av forskjermer ellers ingen rust. Blir nevnt på eu-kontroller at dette er en velholdt bil. Prisen vet jeg ikke helt, men hadde blitt glad for 80000kr. Men det er lov å komme med forslag. Vil nok øke betydelig iverdi når den blir veteran. Kan også ta innbytte med W210, W211 eller W163 da jeg har behov for en hverdagsbil. Ta kontakt på PM. Quote
Khan1 Posted November 6, 2015 Author Posted November 6, 2015 Alle fornuftige bud vil bli vurdert, bare det er noen som vil ta godt vare på bilen. Quote
Recommended Posts