Paule Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 W204 2012 Ser det er mange som kjører med daylight sammen med nærlys. Hvordan får jeg dette til ? Finner ikke innstilling for det. Quote
Paalig Posted November 5, 2015 Posted November 5, 2015 Har du halogen eller bi xenon? Hvis du har bi xenon er det normalt at LED stripene lyser når xenonlysene er tent. Hvis ikke er det en innstilling i kjørecomputeren i kategorien lights. Har du halogen mener jeg de fleste jeg har sett slukker LED stripene når vanlig nærlys tennes. Quote
Severin Posted November 5, 2015 Posted November 5, 2015 Jeg har bi xenon på min og der lyser LED stripene uansett Quote
Paule Posted November 6, 2015 Author Posted November 6, 2015 Har halogen så da er det sikkert ikke så enkelt, men takk for svarene Quote
Severin Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Kikket i kjørecomputer'n i morges og der var det bare mulighet for å skru de av og på... Quote
Recommended Posts