Jump to content

Nye felger til bilen?

Recommended Posts

Posted

Jakten på 500-felger har jeg lagt på is. Skulle jeg kjøpe sånne dritkjedelige felger kunne jeg bare glemme å få kjøpe noe hjul i det hele tatt, var beskjeden fra min bedre halvdel :?

Hun plukket ut denne derimot:

04-w762sport-03.jpg

Da blir det isåfall i 18" Jo mer jeg ser på den jo mer liker jeg den. Stilig med de svarte/gull detaljene. 8x18 med 245/40 foran og 9x18 med 265/35 bak. Kan jo bli bra det vel?

Posted

8) Så sånne montert på en bil hos Pole-Position på Rasta.Drit fine. Blir konge på 211`n din dette!

Løøøøp å kjøøøp!! :P

Posted

Jeg venter vel for å se om det kommer noen spennende nyheter utpå nyåret. Får ikke mye glede av dem på denne årstiden heller. Tilatelsen blir nok ikke trukket, og blir den det, blir det å be om tilgivelse etter kjøp :D

Posted

Jeg venter vel for å se om det kommer noen spennende nyheter utpå nyåret.

Kanskje disse kunne vært noe??

235347_max.jpg

...En søt liten teddybjørn i hvert hjørne på bilen,

205572_max.jpg

...Eller kanskje en fin blomst??,

152370_med.jpg

....Eller rett og slett en kake??

[move] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/move]

[move] :supz: :supz: :supz: :supz: :supz:  :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: :supz: [/move]

Posted

Jeg venter vel for å se om det kommer noen spennende nyheter utpå nyåret. Får ikke mye glede av dem på denne årstiden heller. Tilatelsen blir nok ikke trukket, og blir den det, blir det å be om tilgivelse etter kjøp :D

Jeg trenger også nye felger og dekk til bilen min til våren. Kanskje flere av oss kan gå sammen og bestille?

Posted

Det blir nok den jeg har linket til om det ikke skulle komme noe helt sensasjonelt kult på nyåret. Men jeg får best deal hos Bilprodukter, så det blir vel noe derfra tenker jeg.

Posted

Var på Bilprodukter og tittet på felgen det er bilde av øverst i tråden min i går. Dæven for en kant det var på 9" felgen. Helt rå felg som blir å finne på min bil til våren :D

Posted

Øyvind (Bilprodukter) anbefalte 8" foran og 9" ba. Prisen er jo det samme, så jeg vet ikke jeg. Liker at det "stikker" seg ut litt bak. Men, men, har laaang tid til å tenke på.

Posted

Hei. Har samme oppsettet på min bil 1997 E- 290td, fungerer veldig bra.

kjøpte de hos Dekkspectrum i Trondheim. Har Kumho dekk på. Betalte 13500,-fraktfritt.

Posted

Hei. Har samme oppsettet på min bil 1997 E- 290td, fungerer veldig bra.

kjøpte de hos Dekkspectrum i Trondheim. Har Kumho dekk på. Betalte 13500,-fraktfritt.

Dvs 8 foran og 9 bak? Men du har vel ikke 245/40-18 foran vel??

Posted

235/40-18 foran og 265/35-18 bak. var det dyrt med 13500,-? Legger ved bilde.

[vedlegget ble slettet av en administrator.]

Posted

235/40-18 foran og 265/35-18 bak. var det dyrt med 13500,-? Legger ved bilde.

Det stemmer nok bedre til 210 ja. Prisen aner jeg ingenting om. Men det er jo ikke de felgene da. Ganske like men ikke helt :wink:

Posted

Disse felgene synes jeg er stilige på W211 (se vedlegg)

Noen som vet hva de heter og hvem som har laget dem?

Det er Carlsson felger:

http://www.carlsson.de/de/raeder/1-16_ul.php

Synes også slike felger er pene generelt til alle biler. Har også hatt gleden av å ha slike felger, riktignok TSW Imola, men samme type felg med mange eiker. Eller, glede og glede fru blom. Et rent lite helvete å få ordentlig rene for bremsestøv og annen dritt. Tannbørste ved hver vask er et must, samt at polering av disse felgene tar fryktelig lang tid. Men pene er de :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...