Guest John S Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Har en merkelig feil på ASD, problemet er at den virker ustabilt da jeg trenger den som mest, dvs da jeg skal kjøre i gang og spinner kobler den ikke til, lampa lyser ikke og jeg kommer ikke i gang da jeg har litt fart ser det ut som ASD fungerer. Lampa lyser og begge hjulene spinner. ABS fungerer ok og ingen lamper lyser eller feil det jeg kan se. John S -95 E300 TDT.
bska Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 tar jeg ikke feil har w124 en rattsensor som kobler ut sperra under rattutslag vet ikke om alle modeller har dette, men sjekk at du ikke har sving neste gang du tester
Guest John S Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Testet det i dag og det var faktisk slik at jeg må holde rattet helt rett, mener det ikke var slik på min gamle 88 mod 230 TE. Skulle ønske det gikk og koble denne ut i visse tilfeller, men det er sikkert laget for man ikke skal havne i grøfta hvis veien luter litt. Syntes foresten bilen er skummel på isen mot 230 te n var, denne 300 diselen er nok sikkert tyngre foran, ergo så slipper det lettere bak, er det noen som kan gi råd om dekk / balast ??, kjører med Hakka 4 pigg. John S -95 E300 TDT
Svein A Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Ligger denne sensoren på styresnekka eller i rattet?
bska Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Jeg har ikke satt meg inn i dette selv, men tipper evt sensor ligger i nærhet av rattstammen under dashbordet. Det er en el. kontakt til ASD'en under bilen (ta av dekselet til bensinpumpa). Prøv å trekke ut denne ut og sjekk om sensoren bli utkobla.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now