Jump to content

programering

Recommended Posts

Posted

hei i dag har jeg vært å fått om programert styrenheten til motoren på min e 200 cdi,de gutta som gjorde det sa at mercedes motor og driverk tåler en real trøkk,så de skremmte ca 170 hk og 390 nm ut av den gikk noe voldsomt etter på.lurer på om noen har no mening om det er bra eller ikke har 1 mnd garanti så hvis ting ikke holder må gutta fixe det,er derfor jeg vil ha noen meninger om det.oki takker for alle svar som kommer.

Posted

hei i dag har jeg vært å fått om programert styrenheten til motoren på min e 200 cdi,de gutta som gjorde det sa at mercedes motor og driverk tåler en real trøkk,så de skremmte ca 170 hk og 390 nm ut av den gikk noe voldsomt etter på.lurer på om noen har no mening om det er bra eller ikke har 1 mnd garanti så hvis ting ikke holder må gutta fixe det,er derfor jeg vil ha noen meninger om det.oki takker for alle svar som kommer.

hvordan årsmodell har du?

210 eller 211 chassis?

Posted

hei jeg har vært uten nett derfor har jeg ikke fått skrevet noe tilbake melding her,det er en w210 bil ja og til deg som lurte på adressa er den www.auto-tuning.no da har du den.til deg som skreiv at det var uforstålig så skriv hva du mener folk ikke forstår så skal jeg ta det til meg å gjøre noe med det. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...