Guest Eysteind Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Hei! Har et lite problem med sentrallåsen til min -96mod W210. Når eg låser/låser opp bilen, lyser begge indikasjonslampene (grønn/rød) på speil og handtak samtidig. De blinker også noe lengre enn normalt. Dette skjedde rett etter at eg prøvde sentrallåsknappen på dashbordet, så har en liten mistanke om at den da ble litt forvirret. Noen som har opplevd det samme? Noe måte å resette den på? Og forresten: Er det vanlig at rekkevidden på fjernkontrollen er veldig dårlig?
FrodeS Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Hei! Har et lite problem med sentrallåsen til min -96mod W210. Når eg låser/låser opp bilen, lyser begge indikasjonslampene (grønn/rød) på speil og handtak samtidig. De blinker også noe lengre enn normalt. Dette skjedde rett etter at eg prøvde sentrallåsknappen på dashbordet, så har en liten mistanke om at den da ble litt forvirret. Noen som har opplevd det samme? Noe måte å resette den på? Og forresten: Er det vanlig at rekkevidden på fjernkontrollen er veldig dårlig? Mener jeg hørte et sted at dette er tegn på dårlig batteri i nøkkelen. Prøv en annen.
Guest trbj Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 SKIFT BATTERIER I FJERNKONTROLLEN. DET ER 2 stk CR 2025.
Stjerneglis Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 I følge instruksjonsboka til W211, så er det en kontrollampe på nøkkelen. Hvis du trykker på en av knappene, og denne lampa ikke lyser et kort sekund etterpå, så må batteriet skiftes omgående. Du får kjøpt CR2025 i 5-pakning hos ClasOhlson til 79,- Det skule holde til begge nøklene.
Guest Eysteind Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Takker for svar. Håper det ikke er noe mer kostbart! Kan dette vere grunnen til at rekkevidden på fjernstyringen er så dårlig eller er det slik på alle?
Trond Roald Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Takker for svar. Håper det ikke er noe mer kostbart! Kan dette vere grunnen til at rekkevidden på fjernstyringen er så dårlig eller er det slik på alle? ja,det sendes ut både radio & infrarød signal når du trykker på nøkkelen. vis batteriet er dårlig må du veldig nært bilen.
Guest Eysteind Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 Takker for hjelpen. Nå er batterier skiftet og alt er iorden...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now