Thomas Madsen Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 Har fått tak i ny distronic stjerne da den gamle så som den hadde fått plastsyken. Store spm nå er hvordan byttes denne ? Quote
RuneT Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 Om det er riktig måte vet jeg ikke, men leste for en tid tilbake på MBWorld en som brukte flatt skrujern og jigga den ut gradvis. Var noe om at du skulle skru stjerna mot klokka, men det gjaldt visst bare den vanlige stjerna. Om det bare er å dra den ut, syns jeg det er rart. Den er vel ikke billig, og ville jo da vert lett å stjele. Opp med panseret, løsne noen skruer på grillen, ta ut hele grillen og deretter demontere stjerna fra grillen ville jeg tenkt var logisk... Quote
Thomas Madsen Posted October 10, 2015 Author Posted October 10, 2015 Ta ut grillen er vel hva jeg tror er måten ja. Billig er dem ikke nei, kan se ut som den delvis skal skrus inn. Sitter noen klips der også så er nok ikke bare å skru Quote
Thomas Madsen Posted October 11, 2015 Author Posted October 11, 2015 Ingen i klubben som har gjort dette??? Blir vel en diy ut av det da Quote
Recommended Posts