Ingvar Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=65569664&q=W124&ref=fas Quote
lowman Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 hehe fikk med meg denne her inne på finn..og forbaska at det ikke var sort...handla meg nettopp ett slikt fra Usa..må gjøres litt med..men ikke lett å finne sort av disse her merkelig nok. kjøpte du det nytt`? Quote
Ingvar Posted October 11, 2015 Author Posted October 11, 2015 hehe fikk med meg denne her inne på finn..og forbaska at det ikke var sort...handla meg nettopp ett slikt fra Usa..må gjøres litt med..men ikke lett å finne sort av disse her merkelig nok. kjøpte du det nytt`? Ja, armlenet er kjøpt nytt, men fargen matcha ikke interiøret mitt 100% så jeg valgte å ikke ta det i bruk. Du vet det finnes svart lakk for skinn ..? Quote
lowman Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 det finnes vel sikkert "lakk"til å matche ditt interiør også ? :)hehehe hehe vet ikke hvordan det blir med sånn farging av skinn...veldig synd egentlig for hadde handla den der på flekken selv om jeg somsagt handla en nettopp ,men trengs somsagt noe rep av øverste lokk delen på min og litt innvendig..men .. Quote
Ingvar Posted October 11, 2015 Author Posted October 11, 2015 Kanskje vi skal gjøre en liten byttehandel; armlene+mellomlegg=evo .. Quote
lowman Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 heheh ja stemmer det ja..ja nei er åpen for bud ja på hjulene. Bare så det er sagt...hjulene er STRØKNE.det er ikke ETT merke eller en skrape i dem.Di trenger litt polering ettpar plasser for å få helt topp finish,men lakk og når det kommer til skader skraper osv..så er dem strøkne. Dekkene er også super bra tilstand. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted October 14, 2015 Posted October 14, 2015 Hei, har dere noen som helst peiling på hva det koster å farge skinnet ? Vært veldig fin i 500 vet du Hvor holder du til ? Quote
Ingvar Posted October 15, 2015 Author Posted October 15, 2015 Hei, har dere noen som helst peiling på hva det koster å farge skinnet ? Vært veldig fin i 500 vet du Hvor holder du til ? Hei Bjørn, nå solgte jeg armlenet i dag, men du kan kjøpe armlenet "billig" fra Tyskland. Jeg betalte €145 med frakt. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Ok Har du adressen der du kjøpte det ? Send gjerne pm. Quote
Ingvar Posted October 15, 2015 Author Posted October 15, 2015 Ok Har du adressen der du kjøpte det ? Send gjerne pm. Det er ingen hemmelighet, du finner flere leverandører hvis du googler f.eks. "Mercedes Online Teile". Jeg bruker for det meste www.baldshop.de. Armlenet kom fra dem. Hadde vært artig å visst om andre farger er like rimelige. Du har vel svart interiør, har du ikke? Quote
lowman Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 bra du fikk solgt..var nære på jeg somla meg til å handle fra deg..men ble heldigvis solgt før jeg fikk summa meg. men bra den sia der..men finner ikke noe "engelsk" tekst noen plass...er den kun på tysk? Quote
modzona Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Hvis noen er ute etter et sort så har jeg et liggende som skal selges. Quote
Ingvar Posted October 15, 2015 Author Posted October 15, 2015 bra du fikk solgt..var nære på jeg somla meg til å handle fra deg..men ble heldigvis solgt før jeg fikk summa meg. men bra den sia der..men finner ikke noe "engelsk" tekst noen plass...er den kun på tysk? Har faktisk ikke tenkt over at Baldshop sin side ikke finnes på engelsk, klarer meg greit nok på tysk så lenge det går i bil og deler . Jeg pleier å sende dem delenummeret jeg er interessert i, og mottar senest dagen etter et ryddig tilbud der frakt er inkludert. Hvis tilbudet aksepteres legger Baldshop inn en "Zahlungsanforderung" i Paypal og så er det bare å taste koden. Quote
Recommended Posts