Guest Anders K Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Bilen min har alarm, som ble montert av forhandleren, Erik Arnesen i Oslo, 8 dager før bilen ble levert til første eier, i 1993. Den er av merke Svedeguard, og er forhandlet av et firma som het Kellox. Den er defekt, og jeg har spurt hos Erik Arnesen om de kan reparere den. Det kan de ikke! Jeg har ringt rundt til en del alarmforhandlere, men ingen vil reparere den. Har noen her på forumet noen ide om hvem som kan ta en reparasjon på en slik alarm? (Firmaet Kellox finnes ikke mer, så vidt meg bekjent.) Quote
Guest CLK 230 Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Hei , her kan jeg muligens hjelpe deg. jeg jobber i et inkasso selskap hvor av kellox as og kellox motorsenter er kunde av meg:)De eksisterer. Kellox AS:984 438 524 Navn/foretaksnavn: AS KELLOX Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Nygårdsveien 671400 SKI Kommune: ÅS Postadresse: Postboks 1701401 SKI E-postadresse: - Internettadresse: www.kellox.no Telefon: 64 97 61 00 Mobil: - Telefaks: 64 97 61 95 Kellox motorsenter:Organisasjonsnummer: 980 396 576 Navn/foretaksnavn: KELLOX MOTORSENTER AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Forretningsadresse: Nygårdsveien 671400 SKI Kommune: ÅS Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 64 97 61 00 Mobil: - Telefaks: 64 97 61 90 Håper det hjalp deg litt. Quote
Alexander Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Når alarmen er såpass gammel så er det stor sjanse for at den ikke lenger er FG godkjent, slik at det kan være like greit for deg å installere en ny alarm. Quote
Guest Espen Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Trodde Kellox kun holdt seg til motorsykler....Honda. Quote
Guest Anders K Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Takk for hjelpen. Skal ringe Kellox, og ihvertfall ta rede på hvem som evt. reparerer alarmen. Men det er nok muligens bare å bytte hele greia, den er jo ganske gammel, men vil prøve rep. først, dersom det kun er en ubetydelig feil. Quote
Guest Espen Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Takk for hjelpen. Skal ringe Kellox' date=' og ihvertfall ta rede på hvem som evt. reparerer alarmen. Men det er nok muligens bare å bytte hele greia, den er jo ganske gammel, men vil prøve rep. først, dersom det kun er en ubetydelig feil. [/quote']Bilradiospesialisten på Nardo er ikke så ille på pris hvis du skal bytte hele skiten. Quote
Recommended Posts