davelarue Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Noen som har erfaring med å sende skjermdeler? Det dreier seg om en fender del fra w123. Den har ganske rar og stor fasong og kan ikke sendes med vanlig post. Noen som hvem som gjør sånt og hva makspris er? Quote
Toalmar Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Mulig noen her kan hjelpe deg, men kunne vært greit å vite fra og til her..... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Jeg gjør dette ofte, å det er ikke pes i det hele tatt. Pakk den godt inn, ta den med til posten, så finner dem rett pris. Så kan du bare legge til fraktprisen i totalprisen. Enkelt og greit. Du kan også veie og måle den selv hjemme. På finn sine sider, så står det ofte fraktalternativer. Trykk på denne knappen, så ser du hva det koster til hvilken vekt. Den er veldig fin å bruke. Det er noen kriterier for mål også, derfor er det best å ta den med til posten. Jeg har sendt veldig mye, og den høyeste prisen jeg har sendt for, er rundt 350 kroner tror jeg. Quote
davelarue Posted October 8, 2015 Author Posted October 8, 2015 Hm, takk for det Syver. Det er en fyr i Nordland (ved andøya) som er interessert i den w123 platedelen jeg har på finn. Den er jo ganske irregulœr i størrelse. Tror du posten kan ta imot en sånn? Quote
Olaf Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Nimber (tidligere Easybring), der får du god pris. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
alelys Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 nimber er kjempesaker Sist jeg skulle sende en sierra skjerm sa de ifra på posten at de ikke tokk ansvar for evt skade! (wtf ?!?) Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Posten tar imot alt Men som andre er inne på, det er også andre som frakter større ting. Pakk den godt er mitt råd. Quote
Eirik Tømmerås Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Ting som skjermer o.l burde vel vært pakket inn i trekasse for å komme trygt frem. Quote
Dagis Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Ja-de burde nok det. Fikk nylig tilsendt et koffertlokk via posten. Ba selger å pakke godt og kunne gjerne vente en uke ekstra om det måtte til. "Ja,han hadde pakket det godt og sendt det"-fikk jeg beskjed. Han hadde da teipet ETT enslig lag bobleplast rundt lokket. Intet mer. Sånn gikk det: Quote
Dagis Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Jeg er forsåvidt overrasket at det ikke gikk verre. Alt har gått greit helt til en sløv/utrent person har ballansert lokket akkurat på svakeste punkt. Så ja-å sende store karosserideler krever omtenksom pakking. Quote
Recommended Posts