Guest 1042 Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Nok er nok. Nå skal franske søpla på dør. Har vurdert denne Noen ideer? Bilen virker veldig velholdt. Såvidt jeg skjønte så er kam, kjede, ventiler osv gått over for ikke mange år siden. Foringer bak og hjullager bak er bytta for ikke så lenge siden. Motor går rimelig. 0.7 på langkjøring. 0.9-1l/m på kjøring på eidskogen. Bilen skal visstnok være ganske bra med tanke på rust. Det er slitasjehull på det vanlige stedet på førersetet, men fjørene i sittepute er byttet for en håndfull år siden. Tett og fin i giringa også visstnok Venstre dør ble bytta for 5 år siden pga bulk etter snøfreser ute av kontroll. (noen som kjørte rett i den) Se bort fra stuken, fjørene kan byttes. Tenkte å ta en nærmere titt på denne iløpet av uka. Noen meninger om denne?
Frode Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 lei av å skru sier du....???...og så skal du kjøpe en K-jet bil, som har gått rundt halve jordkloden, med manuell og der en siv ing har vært å rota nedi panseret........hhhmmmm du må være nøye når du skal sjekke denne for det er enten eller.... har de holdt den godt så kanskje.... hvis alt henger å slenger så har du en til bil å skru på....
Guest 1042 Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Bilen har stort sett vært inne hos MB for service. Siv.ing har gått over bilen i sommer for sjekk av alt. Hva har du imot gammal K-Jet? Jeg har ennå ikke hatt store problemer med det.. Manuell kasse = mye mer kjørevillig med M102 motor.
Guest 2271 Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Hva har du imot gammal K-Jet? Jeg har ennå ikke hatt store problemer med det.. Vil du komme til Kr.sand og skru på min litt, eller skal jeg sende den med første tog til Kongsvinger?
Guest 1042 Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Send bilen på toget du.. Sålenge du betaler portoen. Skulle nok ha funnet ut av det.
TEH Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 Hva med denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8884632 Regn med ca 10000,- til Berg's så har du "ny" kasse. Om du da byr ca 5000 for den så har du godbil med mye plass. Det er jo rett i nærheten av deg så en liten titt skader vel ikke. Eller er du fast bestemt på 230E med man.
Guest 1042 Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 Er ikke fast bestemt på 230en nei, varebil? hmm.. hvor lenge har den vært i landet og tilstand er jo viktig for meg da. Har liksom litt behov for 4-5 sitteplasser inkludert sjåfør Har følelse av at den 230en er rimelig god stand, men det vet jeg ikke før jeg har sett den.
Guest Grebstad Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 Jeg skal selge 230 min. Hadde tenkt meg noe mer en den første i posten din men så har da den også en helt annen km stand. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1323190. Du får ta en telefon hvis den virker interessant.
Guest 1042 Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Da har jeg vært og sett på begge 230ene Vil påstå at den siste (hvite) virket som en mye bedre bil å satse på enn den grønne. 3 gode grunner: -Mer utstyr for norske forhold (hemoridegrill, lyktepussere og gode vinterdekk) og nakkestøtter bak -Mye mer ålreit farge på eksteriør og interiør. -V Virket også mindre slitt. (så rart? hehe) Jeg kan enkelt forsvare å betale litt ekstra for den hvite kontra en knallgod og lav pris på den grønne, selvom den grønne teknisk sett var i veldig god stand.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now