Eirik Tømmerås Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Kona rapporterer om en vifte som sluttet å virke da hun skrudde den opp til full guffe på 190´n. Noen kjente feil her? Quote
tommern57 Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Vanskelig å si når en ikke kjenner kona di :lol: Quote
tommern57 Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Lurer meg på om full speed går over et rele? Quote
Eirik Tømmerås Posted October 3, 2015 Author Posted October 3, 2015 Er bare et relé i sikringsboksen og det er vel et sånnt multirelé, stort er det hvertfall. Men hun rapporterer om at ingen hastigheter virker, hun er på jobb nå, med 190´n på sommerdekk og uten vifte, og det sludder her Quote
Tor Anton Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 motstanden til vifta sitter i hjørnet på torpedoveggen ved batteriet. Kontakta fra bryteren sitter på innsiden av torpedoen(inne i bilen) å motstanden og kontakta til vifta sitter i motorrommet. Virker vifta på de andre innstillingene er det nok denne. Du bytter den fra motorrommet tenker jeg hvis ledningen er lang nok. Sitter i to eller fire plateskruer med stjernespor. Quote
Eirik Tømmerås Posted October 5, 2015 Author Posted October 5, 2015 Problemet er løst, og det var enklere enn som så, en sikring, men ikke enkelt å finne da den var brent av akkurat i innfestingen så det vistes ikke på den. Jeg tok en ledningstubbe og la i mellom sikringene til vifta startet og da fant jeg synderen Quote
Recommended Posts