TorsteinML Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Hei Har problemer med motor på bilen min. Jeg har måtte brukt startgass for å starte motoren vis dem har stått i noen dager. Fungerer utmerket når den starter og går. Kan kjøre med den og starte den igjen uten problemer. Er det noe som sitter på diesel pumpa som må byttes, et relé eller lignene eller er hele pumpa ødelakt ? Jeg har nettopp hatt den på verksted for over 30 000,- for ny turbo og diverse. Nå vill jeg gjerne fikse selv vis det er mulig. Jeg fikk ikke start på den i dag med startgass en gang? Noen som vet hva jeg må bestille å bytte eller har vært borti lignene ? Quote
Hjelper for entusiast Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Virker som akuratt samme feil som det er på vår....... Vi har ikke finni ut noe. Og IKKE bruk startgass på Dieselmotorer. Quote
KjetilP Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Kan en eller flere dyser tulle med deg? Ta en sjekk om de leverer samme mengde i returslangene. Finnes måleglass som kan monteres oppå dysene og la bilen gå litt på tomgang. Quote
Recommended Posts