mbgal! :O Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Hei, er automat på w203 180 bensin lik som på w211 E200cdi? Har peilestav til 211 å lure på om den passe 203?☺ Quote
Gujoni Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 Jeg ville ikke gamblet på det ettersom røret kan være lengre eller kortere. Quote
mbgal! :O Posted September 30, 2015 Author Posted September 30, 2015 hmm Har det noe å si ?, For at på w211 når jeg peiler går ikke hele peilepinnen helt inn om du skjønner ? så det at rører er korterer eller lengre vet jeg ikke om det gjør noe da ? Quote
carlsson w211 Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 så lenge det er en 722.6 kasse så går det bra. og siden du snakker om peile pinne så går jeg ut ifra det er den gammle type bunnpanne så da er det bare å kjøre på. den orginale peilepinnen er utformet slik at den er en stopper ved el plata i kassa, og vil aldri gå helt i bunnen av bunnpannen. det er også noen av de uorginale peilepinnene, men du finner også de uorginale peilepinnene som måler ifra bunnen av bunnpanne og opp. uansett er det laget til 722.6 kassa så passer de Quote
mbgal! :O Posted September 30, 2015 Author Posted September 30, 2015 så lenge det er en 722.6 kasse så går det bra. og siden du snakker om peile pinne så går jeg ut ifra det er den gammle type bunnpanne så da er det bare å kjøre på. den orginale peilepinnen er utformet slik at den er en stopper ved el plata i kassa, og vil aldri gå helt i bunnen av bunnpannen. det er også noen av de uorginale peilepinnene, men du finner også de uorginale peilepinnene som måler ifra bunnen av bunnpanne og opp. uansett er det laget til 722.6 kassa så passer de takk for svar, da er det vist nok overfylt olje på 203'en trodde først det var feil peilestav. Quote
Recommended Posts