Guest alexanderst Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Heisann! Har en 2003 modell W211 med integrert mobiltelefon, der telefonen mangler. Skal vel være en slik Nokia det. Noen som har skiftet ut med blåtannadapter som ønsker å selge meg telefonen? Mvh Alexander Quote
Eirik Tømmerås Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Jeg har 2 stk. Den ene ble til overs etter å ha retrofitted til NTG 2.5 og virket da den ble tatt ut, den andre fulgte med bilen da jeg kjøpte den og den vet jeg ingenting om. Men så var det å finne de........ Quote
Guest alexanderst Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Jeg har 2 stk. Den ene ble til overs etter å ha retrofitted til NTG 2.5 og virket da den ble tatt ut, den andre fulgte med bilen da jeg kjøpte den og den vet jeg ingenting om. Men så var det å finne de........ Vært kjekt om du har funnet den ene. Tror jeg har den største telefonen, Nokia Jetblack eller noe. Edit: Retrofit til NGT 2,5 hørtes interessant ut, men har lest at CD-veksleren kobler ut da. Quote
Eirik Tømmerås Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Stemmer det, CD-veksleren går på den optiske ringen så den gikk ut, da NTG2.5 ikke har dette. Quote
Guest alexanderst Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Stemmer det, CD-veksleren går på den optiske ringen så den gikk ut, da NTG2.5 ikke har dette. Jepp.. Skrik ut om du finner en telefon da. Quote
Recommended Posts