Guest Pengelens Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hallo. Alle syns att Charlie sin 600 ser så fin ut. Men nå kjenne eg Charlie ganske godt og vil i den anledning legge inn ett bilde av bilen hans. Dette er tatt før han sluttet å røyke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pengelens Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hadde eg bare fått te å legge ved ett billde, så kunne dette blitt bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Dump fila ned på T4E sin server ved hjelp av http://www.raceinfo.no/upload.aspx - kopier deretter linken inn i forumet her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pengelens Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hallo. Alle syns att Charlie sin 600 ser så fin ut. Men nå kjenne eg Charlie ganske godt og vil i den anledning legge inn ett bilde av bilen hans. Dette er tatt før han sluttet å røyke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Haha!! Morroklumpen!! Hadde i hvertfall vært litt troverdig hvis denne bilen hadde hatt det samme utstyret som min. F.eks Webasto, sportsunderstell og kjørecomputer.... Men morsomt forsøk likevel!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pengelens Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts