Guest Dan-n.aasum Posted September 26, 2015 Posted September 26, 2015 Hei. har en Mercedes S211 E220. Med audio 20. med cd Har lyst og oppgradere til Noe som støtter Ipod/iphone, noen som kan hjelpe meg og finne noe som fungerer? har ingen peiling på dette. så trenger litt veiledning og råd. før jeg begynner. så lenge jeg får spilt av musikk fra iphone rett på bilen er jeg fornøyd. har ikke noe problem med kabel streking osv. men trenger veiledning. Takker for alt av svar! Quote
KennethJ Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Det kan hende du har aux-plugg i hanskerommet.. Da kan du høre på musikk derfra selv om du ikke kan styre den fra anlegget. Quote
Guest Dan-n.aasum Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Nei. er ingenting i hanskerom. har prøvd å finne og søke om å bytte helt ut. til f.eks Pioneer eller alpine. Men finner liksom ikke helt en god forklaring på ka som må til for å få bytta til noe som går. men finner ikke ut noe særlig. har søkt litt rundt å funnet ut at beste løsning vil være en dynavin spiller, men finner vet ikke hvordan disse er så kom gjerne med forslag på ka som må til. Takker for alt av svar! Quote
Christian Sørensen Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Hei! Jeg har byttet ut spiller i min bil. Ta en titt på tråden min så ser du det. Det jeg gjorde var at jeg nappet ut spilleren, kjøpte en ISO overgang, og satte inn en kenwood spiller. satte også inn en forsterker og basskasse. Det er litt skjulte skruer og litt knot for og komme til og få ut spilleren som står i, men ingen problem. Det må også strekkes en ekstra ledning med strøm til spilleren for at den skal tenne. Om du bare kobler den på, så får ikke spilleren nok strøm. Vet ikke hvor du holder til,men om det ikke er så alt for langt fra Drammen kan jeg sikkert vise deg hvordan det er gjort i min bil, og hjelpe deg med din. Min spiller har bluetooth handsfree, bluetooth musikk streaming, ipod tilkobling og litt ekstra greier. Quote
Guest Dan-n.aasum Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Takker Christian sørensen. Skal se over. bor i finnmark ca 229 mil unna drammen. men du skal ikke se bort ifra at jeg tar kontakt når jeg skal begynne med det tusen takk for svar! Mvh Dan-Nicklas Åsum Quote
Eirik Tømmerås Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Har du original tlf i midtkonsollen, i så fall kan du bruke et adapter, søk viseeo....... Quote
Guest Dan-n.aasum Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 Hei Eirik, nei e desverre så uheldig at tidligere eiere har tatt ut alt av utstyrt til den telefonen. har kun en ledning igjenn oppi dær :/ Quote
slippern Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Jeg har en Android basert spiller, sjekk ut avinusa.com.. var dyrt, men verdt det. Quote
Guest Dan-n.aasum Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Takk Slippern, skal se, har lest om dynavin n6 masse nu, men ser ut som det blir alpine, Har holdt på med overhaling av viskermotor bak, så har ikke hatt tid til å se på dette... Quote
Eirik Tømmerås Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Alpine har Mercedes brukt selv. Comand ntg 2.5 er det Alpine som har laget Quote
Guest Dan-n.aasum Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Ser man det, viste æ ikke, har vært inne på 2 din, 7" med alt, men har enda mye små nips som må taes på min bil før æ kan tenke på spiller :/ Quote
Recommended Posts