Guest jan Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Holder på å bytte kasse så på nye kassa var dette røret.. Å det er skadet litt der med den klumpen hehe .hva slags rør er det å hva er hensikten.Kan jeg bruke det `?Ser ut som det er knust litt med den magnetlignende klumpen.
Guest Jan Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Foresten skal bytte kassa morgen å jeg har tilfeldigvis 7 liter med Dextron ||| Automatgirolje fra biltema.. Er den oljen brukendes?
Guest Jan-E. Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Hmmm... Kjenner ikke så godt til MB-kassene(enda), men hvis du mener at den klumpen som er knust er en magnet så er det utvendig magnetfiler på kassen. IKKE fjern den!!! Jernspon i systemet er fy!!!
Guest jan Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Såg ut som en slags magnetventil for der såg ut til å vere ei kontakt for noe feks vakum
Guest jan Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Røret var festet med to banjo bolter å en 17mm bolt framme å seff klarte jeg å knekke den sisteskruen :S Fikk heldivis ut resten av skruen. Men alikavel var det rart ikke dere mb folk veit om den:P Om det er så lurer jeg på en ting på gamle kassa var ikke det røret der.Hullet til den 17 mm bolten var der å til ene banjo skruen men der var bare en vanlig bolt inn i.Tror dere det går bra om jeg gir f i røret å bare skrur inn noen bolter i kassa ?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now