Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja, det er det jeg lurer på.

Jeg byttet ballaster på min forrige bil, W210 med original Xenon-lykter på nærlysene.

Da jeg syns at nærlysene mine på min nye W211 er litt svake, lurer jeg på om det er mulig å bytte ballaster

fra 35W til 55W. Mine lykter har idag originale Bi-Xenon på nærlysene..

Noen som skjønner hva jeg mener, og som kanskje har gjort dette før?  :?

Posted

Det er mye bedre å bytte lykter. Jeg gjorde det på min da den var gått 340.000 km og fikk en helt ny opplevelse av å kjøre i mørket. Jeg tror at de lyktene bare holder maks 300.000 km før de bør/må byttes. Synd at eu-kontrollen bare bryr seg om for høy lysstyrke og ikke om for lav.......

Posted

Så vidt jeg vet, finnes det ikke 55W eller større ballaster som har samme kabel og koplinger. Alle ettermarkedsballaster jeg har sett, har to separate silikonisolerte kabler ut på høyspentsia, mens originalvarer har en tykk kabel. Har mistanke om at den er en slags koax. Skal du begynne å mukle til noe sjøl, så husk at vi snakker om kanskje 25.000 Volt!!

Posted

Har IKKE tenkt å mekke/mukle til nokka sjøl-laga.

Bare lure på om det er noen som har funnet en løsning på dette før..

Kjekt med et forum hvor man kan finne kunnskap fra andre, derfor spør jeg her..  8)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...