Guest Andre Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Heisann! jeg har en 1999 mercedes benz 220cdi, og er ute etter en forklaring til indentifikasjonskortet i motorrommet, slik at jeg kan fikke lakk koden min noen som har en forklaring? gjerne en link eller noe til en siden som kan vise meg dette... hvor mange tall skal chassi nummeret ha? ------------||------------lakk koden ha? A:H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 lakk koden er som regel 3 siffer, og står for seg selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andre Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 okei... men har flere 3 siffrede tall? :S legger ved ett bilde her.. kanskje dere kan peke på rett tall? A.H. gi meg en lyd hvis det ikke funker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hvis jeg tyder dette riktig,så har du lakk-kode 189 M. M står for metallic og 189 er fargekoden. Ps! Har sendt deg e-post! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Vil også tro det, hvilken modell er bilen din ??? 189 Black Opal Metallic Kan det stemme med fargen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Vil også tro det, hvilken modell er bilen din ??? 189 Black Opal Metallic Kan det stemme med fargen ? Står øverst at det er en 99mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts