Eirik Tømmerås Posted September 24, 2015 Posted September 24, 2015 Har mottatt et orignalt 3dje bremselys til 190´n fra ebay, og jeg må si det er forseggjorte saker. Det er to tapper på foten som skal ned i hattehyllen og jeg lurer på om det er merket i hattehyllen hvor man skal bore hull for de to tappene? Quote
Sven Håkon Posted September 25, 2015 Posted September 25, 2015 Såvidt jeg husker fra de to hattehyllene jeg har ettermontert dette på, så finnes det ingen merker fra før - men måten lyset/foten er designet på gjør at det er litt slingringsmonn i lengderetningen, så det går fint med litt ca-måling. Quote
Eirik Tømmerås Posted September 25, 2015 Author Posted September 25, 2015 Vet du om det skal være noe festemiddel i tillegg til de to tappene? Quote
Sven Håkon Posted September 25, 2015 Posted September 25, 2015 Du trenger skiver på undersiden av hattehyllen som holder fast i tappene. Disse skyves bare inn på tappene. Quote
Recommended Posts