Davor Posted September 24, 2015 Posted September 24, 2015 Hei,hadde bil i går på verksted for å bytte olje og en bærekule,bilen har vært helt opp i lufta.Men tidlig i dag da jeg skulle kjøre en tur på butikken merket jeg at bilen er lavere på høyre side i forhold til venstre ca 2cm.Jeg hører ikke kompressoren jobbe så jeg antar at det er ikke noe lekkasje.Får ingen feilmeldinger,bilen reiser seg opp helt normalt,ser nesten ut som om sensor på høyre side er satt på en lavere nivå enn den på venstre. Noen som har hatt noe slikt før? Quote
Eirik Tømmerås Posted September 24, 2015 Posted September 24, 2015 Sjekk at ikke festet til staget til nivåsensor foran er brukket eller holder på å brekke, noe som er veldig vanlig. Det er i ettertid kommet plaststag, men det er festet i metall som brekker Quote
Davor Posted September 24, 2015 Author Posted September 24, 2015 Takk for tipset,skal sjekke det ut.Typisk meg at hele bilen holder på å datte fra hverandre når jeg skal selge den. Quote
KennethJ Posted September 25, 2015 Posted September 25, 2015 Nå skal det sies at det ikke er uvanlig at bilen er litt lavere på den ene siden bak enn den andre. Quote
Recommended Posts