Ronnie Westpold Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Dette blir en storselger uten tvil. Ser meget bra ut synes jeg. Snakket med BOS i går. Bilen blir introdusert i hvit og ser i følge dem meget rå ut med AMG pakke på. Gleder meg til å se den. http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/country/gcf/spyphotoID/6061123.002/mercedes/spy-photos-mercedes-c-class-uncovered Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjerneglis Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Skal MB slutte med stjerne på panseret ??? Hva skal man sikte etter da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hmmm... Er usikker her. Første inntrykket er ikke bare positivt, men det blir utrolig spennende å se den i virkeligheten. W221 har jo bevist at ting kan være mye bedre i virkeligheten enn på bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Hmmm... Er usikker her. Første inntrykket er ikke bare positivt, men det blir utrolig spennende å se den i virkeligheten. W221 har jo bevist at ting kan være mye bedre i virkeligheten enn på bilder. AOL. W221 så jo skikkelig døll ut på bilder, men IRL er det skikkelig sikle-bil. Håper det samme gjelder c-klassen, for jeg syns den så ut som en dass. Særlig bak, foran kan den være i nærheten av pen. Blir spennende å se den på veien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Dette er fremdeles et manipulert bilde, og stjernen på panseret er nok tilstede når de endelige bildene kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Vel rød skal jeg ihvertfall ikke ha, eller syntes jeg det så greit ut, selv om fronten kanskje var litt massiv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts