Kaare-Henrik Ahlsen Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 Hei Har en 280SE som jeg demonterer, og har en utfordring med å få løsnet "bryteren" fra dashbordet, så jeg kan få ut selve hoveddelen av bryteren på baksiden. Noen gode tips. Dette er sikkert en smal sak, men vil ikke ødelegge bryter:) Quote
Tor Anton Posted September 20, 2015 Posted September 20, 2015 er den lik w110 vet jeg om en kjøper. der skal du kunne dra av vrideren, løsne en konet mutteren å ta ut bryteren Quote
Kaare-Henrik Ahlsen Posted September 20, 2015 Author Posted September 20, 2015 Det er nok et "triks" for å få av selve bryterdelen. Den går å dra litt ut og vride til høyre i flere hakk, men er for stor til å gå gjennom hullet i dashbord. Hvordan får jeg lagt ved et bilde her?? Quote
Stian Posted September 21, 2015 Posted September 21, 2015 Den skal trekkes rett ut sier internett. http://www.benzworld.org/forums/vintage-mercedes-benz/1370269-need-help-removing-headlight-switch-108-a.html Quote
Kaare-Henrik Ahlsen Posted September 22, 2015 Author Posted September 22, 2015 Tusen takk her var det rå makt rett ut som var oppskriften. Quote
Recommended Posts