larsianer Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 har en w211 så driv æ på å rote med luft fjæreneså lurer jeg på om det går ann å fylle,slippe luft ut av dem med annen feilkode leser en staar? eller må æ kjøpe en staar, noen som kan fortelle meg hva en staar koster? Quote
Eirik Tømmerås Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Det er nå vel bare Star som funker til det bruket så vidt jeg vet, mulig noe Bosch greier og, men det er nok ikke billigere enn "Kina-star." Jeg betalte vel litt over 2000,- for min C3 "Kina-star" for flere år siden, og den har jeg tjent inn mange ganger. Quote
larsianer Posted September 18, 2015 Author Posted September 18, 2015 2000kr for en china star,det var billig,har den alle funksjoner som den orginale,kanskje du har en link også Quote
Eirik Tømmerås Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&searchkey=mercedes+diagnosis+c4&catalog=#hpsearch1507 Ser jo at det er noen år siden jeg kjøpte og det har vært mye svekkelse av krona siden da. blir vel nærmere 3000,- i dag + frakt/mva. Men det var her fra jeg kjøpte og de har en fantastisk support hvis man plages med noe. Quote
Recommended Posts