lowman Posted September 14, 2015 Posted September 14, 2015 heysann Er det noen som har ett pent Pre facelift panser og koffertlokk til W124 for salg...? Helst i Stavanger omegn cirka.eller rogaland kanskje Med så lite rust som mulig..og med mer eller mindre strøken grill.og helst sort..viss man kan "be" om det skriv her eller gjerne send en pm om du skulle vite om noe Quote
Cabcruser Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Har begge deler men ikke i sort - Vigeland - Vest Agder. Grillen er ikke fin. Quote
alelys Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Bakerste bilen er delebilen min, den har minimalt med rust Grillen er hel. panserett har en liten bulk som nesten kun de som vet om den ser. men bilen befinner seg i Rauma - Åndalsnes.... Quote
lowman Posted September 15, 2015 Author Posted September 15, 2015 heisann folkens Takker Alelys..blir nok litt for lange biten tenker jeg Cabbicruiser...ja du har jo ettpar andre deler du som jeg må ha..har bare ikke fått summa meg til å ta turen ned enda. så kunne jo kanskje vert intressant å sett panser og koffert også ja. hva pris tenker du for di to?har sånn sett egentlig både panser og luke for hånd for tusen kr..rustfrie.men det er ikke her i rogaland..så hadde lyst å finne noe her..men vigeland er jo ikke lange biten Quote
500AMM Posted October 12, 2015 Posted October 12, 2015 Jaså, det ligger an til konvertering til pre-facelift? Jeg har ei komplett grillramme m/stjerne og avantgarde grill hengende på veggen i hobbyrommet, har hengi der i flere år. Kan sende bilder i tilfelle du er interessert. -a- Quote
Recommended Posts