Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har nå fått problemer med varmetråden i førersetet hvor spesielt et punkt blir veldig varmt, og da går jeg utifra at varmetrådene er ødelagt.

i den forbindelsen lurer jeg på om det lar seg gjøre å kun bytte ut sitteputene med et nytt ? og om det er mye jobb eller ikke.

det ser også ut som om sitteputene på førersetet, og passasjersetet er likt, kanskje de passer overens, noen som vet ? (fant et brukt passasjersete til en ok pris)

Posted

vanskelig å si om de er ombyttbar. er litt variasjon fra utstyrs/type sete. det beste er å sjekke via epc.

vist du har f.eks multikontur seter på begge sidene er de lik, vist du ser bort ifra at en har den sete matta til airbagen i passasjersiden og ikke i førersiden.

vist en har bare mulitkontur på fører siden så er de ikke lik. og mener det er forskjellig p/n på sete trekket også.

jobben er grei nok. brukte vel litt under 1 time på å ta ut stolen, ta av puta og av med sete trekket og montere det sammen igjen, når jeg skiftet den sete mata på passasjersiden. vist jeg ikke husker feil, var varme tråden intrigrert i sete trekket (på skinn sete).

måtte bore ut noen pop naggler for å ta av puta, og monterte inn nye når jeg monterte dette sammen igjen.