gronnli Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 S123 med om606 som var på gatebil i helgen (og forøvrig på juli treffet og). Bekkevold racing. Quote
Henning Bruun Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Jeg fant han på Facebook, men husker ikke I farten hva heter. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Vi kjørte en tur i Saltnes og i Engelsviken i Fredrikstad i sommer, kom ut i Slevik til slutt, og da så jeg denne på en henger et sted på denne strekningen. Husker sannelig ikke helt eksakt hvor det var, men husker det sto flere s123 i gården der Den hadde en utrolig kledlig rødfarge med hvitt bur inni etter hva jeg husker. Quote
Fredrik D. Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Jeg kjenner han ikke selv, men han heter Jonas Bekkevold, fra Fredrikstad. Om han er medlem her inne vet jeg ikke Ligger noen artige filmer på profilen hans av denne bilen. Quote
Marevan Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Vi kjørte en tur i Saltnes og i Engelsviken i Fredrikstad i sommer, kom ut i Slevik til slutt, og da så jeg denne på en henger et sted på denne strekningen. Husker sannelig ikke helt eksakt hvor det var, men husker det sto flere s123 i gården der Den hadde en utrolig kledlig rødfarge med hvitt bur inni etter hva jeg husker. Det er rett borti gata her tror jeg. Står en sedan rett ved på en annen eiendom og. Kryr her ute virker det som Quote
Henning Bruun Posted September 16, 2015 Posted September 16, 2015 Vi kjørte en tur i Saltnes og i Engelsviken i Fredrikstad i sommer, kom ut i Slevik til slutt, og da så jeg denne på en henger et sted på denne strekningen. Husker sannelig ikke helt eksakt hvor det var, men husker det sto flere s123 i gården der Den hadde en utrolig kledlig rødfarge med hvitt bur inni etter hva jeg husker. Det er rett borti gata her tror jeg. Står en sedan rett ved på en annen eiendom og. Kryr her ute virker det som hvis det kryr med 123 ute hos deg så vet jeg hvor jeg skal på roadtrip Quote
Recommended Posts